Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.753
Hahaha nee joh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha nee joh
Oké.. dan weet ik dat!

Zaad kwark🤣🤣🤣🤣 keerl😱😅
Ja?? Powder al getest zo te zien?
Heb ze bijna allemaal getest. De 3 die je had aanbevolen en de salted caramel van xxl ook. Vind ze eigenlijk allemaal wel goed en meng ze met de whey, kwark, pancakes. Grootste verschil met de drops is dat er “stukjes” in die poeder zit wat het net weer een andere smaak sensatie geeft.
Goed om te horen man! Ik denk er precies hetzelfde over. Lekker om de smaakjes af te wisselen. Die scoop gaan ze @XXL Nutrition wat aan doen dacht ik.Heb ze bijna allemaal getest. De 3 die je had aanbevolen en de salted caramel van xxl ook. Vind ze eigenlijk allemaal wel goed en meng ze met de whey, kwark, pancakes. Grootste verschil met de drops is dat er “stukjes” in die poeder zit wat het net weer een andere smaak sensatie geeft.
Vind de drops en poeder beide allebei erg sterk de smaak veranderen. Druppels werkt iets sneller, maar de poeder is gewoon net zo goed te doen. De scoop van de poeder van xxl is alleen veels te lang en elke keer loop je te kutte om die deksel te sluiten.

Winterbanden of zomerbanden?
Red Band is wel lekker
Die is goed, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Kouseband ook