- Waardering
- 3.896
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grapjas
Dat is wel heel ruim. Sommige witvis zit amper smaak aan, laat staan met marinade of sausje.
Ik vind @Pindakaas. wel lekkerPindakaas.
Al reeds 3 verschillende potten geprobeerd maar kan het echt niet binnenkrijgen.

Hij heeft zijn grappige jas weer aan.
Gaat er ook niet om wat je niet kan eten want in principe kunnen we alles eten. De vraag is wat je nou echt niet lust (en daarom bewust niet eet).Nu ik er zo over nadenk is er eigenlijk niks wat mij bekend is wat ik niet kan eten. Niet alles is even lekker natuurlijk, maar volgens mij vinden alleen kinderen en homo’s dingen “vies”.
With extra crunch 🤭😜
I always wear my funny jack
Momenteel ben je alleen maar crunch!

Volgens mij vinden homo's over het algemeen weinig dingen 'vies'Nu ik er zo over nadenk is er eigenlijk niks wat mij bekend is wat ik niet kan eten. Niet alles is even lekker natuurlijk, maar volgens mij vinden alleen kinderen en homo’s dingen “vies”.
maar dat is dan iets minder op vlak van eten 
Zowel de zwarte als de groene?
En druiven, die lust je nog wel of heb je daar nu ook een anti-relatie mee?als kind dacht ik een keer dat er druiven op het aanrecht lagen. sindsdien lust ik geen pure olijven meer. ol;ijfolie of in gerecht maakt me niet uit.
Volgens mij vinden homo's over het algemeen weinig dingen 'vies'maar dat is dan iets minder op vlak van eten
![]()

En toch ben ik enkel fan van het vrouwelijk geslacht.