XXL Nutrition

Wat lust jij nou echt niet?

Nu ik er zo over nadenk is er eigenlijk niks wat mij bekend is wat ik niet kan eten. Niet alles is even lekker natuurlijk, maar volgens mij vinden alleen kinderen en homo’s dingen “vies”.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Nu ik er zo over nadenk is er eigenlijk niks wat mij bekend is wat ik niet kan eten. Niet alles is even lekker natuurlijk, maar volgens mij vinden alleen kinderen en homo’s dingen “vies”.
Gaat er ook niet om wat je niet kan eten want in principe kunnen we alles eten. De vraag is wat je nou echt niet lust (en daarom bewust niet eet).

Zelfs jij hebt vast wel iets dat je absoluut niet eet omdat je dit het minst lekker vindt.

Toch?

Nou, wat is datgene dan?

Kruidnagel

Al zit er maar 0,001g in een gerecht kan ik het gewoon niet eten

Volgens mij vinden homo's over het algemeen weinig dingen 'vies' :tanden: maar dat is dan iets minder op vlak van eten :roflol:

puur olijven :kots:

als kind dacht ik een keer dat er druiven op het aanrecht lagen. sindsdien lust ik geen pure olijven meer. ol;ijfolie of in gerecht maakt me niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
Druiven wel, maar eet ik niet vaak. meer Kiwi, banaan, verse ananas en Granny smith.
In de zomer kersen en aardbeien

• Bicep
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven