- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel eens gehad dan?
Is uit princiepe eigenlijk dus nope, in mijn familie word dat niet gegeten. Mijn nonkel heeft een manege mijn grootouders vroeger toen ze nog leefden ook wel wat paarden zou voor mij het zelfde zijn of ik eet 1 van men honden op

Misschien is hond nog wel lekker?Is uit princiepe eigenlijk dus nope, in mijn familie word dat niet gegeten. Mijn nonkel heeft een manege mijn grootouders vroeger toen ze nog leefden ook wel wat paarden zou voor mij het zelfde zijn of ik eet 1 van men honden op![]()
Iedereen doet lekker wat ie wil no problem with that. Is gewoon iets in men hoofd ik zie een echt karakter in die beesten kan hypokriet zijn I dont care. Als mense vegan wille zijn mogen ze dat ook lekker doen ook al snap ik het niet. Ik eet bijna alles gewoon geen paardMisschien is hond nog wel lekker?
Ieder zijn principes uiteraard maar ik ken er ook die paarden houden en wel paardenvlees eten.
.Ben het met je eens.Is uit princiepe eigenlijk dus nope, in mijn familie word dat niet gegeten. Mijn nonkel heeft een manege mijn grootouders vroeger toen ze nog leefden ook wel wat paarden zou voor mij het zelfde zijn of ik eet 1 van men honden op![]()
Ja die heb je inderdaad ook.Misschien is hond nog wel lekker?
Ieder zijn principes uiteraard maar ik ken er ook die paarden houden en wel paardenvlees eten.
Kwark gewoon mengen met zero-jam, ranja of whey. klaar(en kaneel)Magere kwark, gelukkig bestaat er die Skyr met bosvruchten/vanille smaak in de lidl.
De whey shakes kreeg ik de 3 jaar nog binnen, maar nu niet meer.
Doe altijd met whey en kaneelKwark gewoon mengen met zero-jam, ranja of whey. klaar(en kaneel)
Vaak alleen kaneel, daarnaast 50gr noten.
Magere kwark kun je ook mengen met cacaopoeder en honing. Maakt 't ook bijzonder apart en lekker.Magere kwark, gelukkig bestaat er die Skyer met bosvruchten/vanille smaak in de lidl.
De whey shakes kreeg ik de 3 jaar nog binnen, maar nu niet meer.
Jij een suikerbom promoten?![]()
Dit is ook lekker, bedoel ermee dat je toe kunt voegen wat je zelf lekker vindt

Dat ga ik eens proberen! Het lijkt me lekker, en ik heb echt nog kilo's cacao staan!Magere kwark kun je ook mengen met cacaopoeder en honing. Maakt 't ook bijzonder apart en lekker.
Beetje sperma erin geef het ook een smaak
Zou je dat proeven denk je?