AndroidHealthClinic

Wat lust jij nou echt niet?

Orgaanvlees en al wat onder entomofagie wordt verstaan.

Paardevlees no way zal ik echt nooit eten.

• Like
Waarderingen: K82
Is uit princiepe eigenlijk dus nope, in mijn familie word dat niet gegeten. Mijn nonkel heeft een manege mijn grootouders vroeger toen ze nog leefden ook wel wat paarden zou voor mij het zelfde zijn of ik eet 1 van men honden op :fire:

• Bicep
Is uit princiepe eigenlijk dus nope, in mijn familie word dat niet gegeten. Mijn nonkel heeft een manege mijn grootouders vroeger toen ze nog leefden ook wel wat paarden zou voor mij het zelfde zijn of ik eet 1 van men honden op :fire:
Misschien is hond nog wel lekker?
Ieder zijn principes uiteraard maar ik ken er ook die paarden houden en wel paardenvlees eten.

• Like
Misschien is hond nog wel lekker?
Ieder zijn principes uiteraard maar ik ken er ook die paarden houden en wel paardenvlees eten.
Iedereen doet lekker wat ie wil no problem with that. Is gewoon iets in men hoofd ik zie een echt karakter in die beesten kan hypokriet zijn I dont care. Als mense vegan wille zijn mogen ze dat ook lekker doen ook al snap ik het niet. Ik eet bijna alles gewoon geen paard :).

• Topic Starter Topic Starter
Ben het met je eens.
Al geef ik toe dat ik het wel eens een keer gegeten heb toen ik nog wat jonger was.
Ik at altijd runderrookvlees op brood (tegenwoordig nooit meer) en nam eens paard mee....

Uit principe eet ik dit ook niet meer.
Mijn vrouw trouwens ook niet.

Magere kwark, gelukkig bestaat er die Skyer met bosvruchten/vanille smaak in de lidl.

De whey shakes kreeg ik de 3 jaar nog binnen, maar nu niet meer.

• Like
Magere kwark, gelukkig bestaat er die Skyer met bosvruchten/vanille smaak in de lidl.

De whey shakes kreeg ik de 3 jaar nog binnen, maar nu niet meer.
Magere kwark kun je ook mengen met cacaopoeder en honing. Maakt 't ook bijzonder apart en lekker.

Schermafdruk van 2024-04-01 12-56-29.png

Dit is ook lekker, bedoel ermee dat je toe kunt voegen wat je zelf lekker vindt

• Like
Flavour drops/ powder

• Like
In beginsel ben ik net een kliko.
Ik kan in de ochtend gerust 500 gram pure zuurkool eten.
Aperges, spruitjes, champignons, orgaanvlees, grapefruit..

Voor zover ik weet "lust" ik in principe alles wat ik heb gegeten.
Het enige wat me wel parten kan spelen is de kwaliteit of vooroordelen.
Schol van de Aldi vind ik niet te eten, maar in een restaurant kan ik het wel bestellen.
Daarnaast staan dingen als mosselen me tegen, al gaat een schaaldierenbouillon er prima in.

• Like
Terug
Naar boven