AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hahahaha, zo net lekkere rug training gehad... zieke pomp in me lats is lang geleden. Zo ff stad in met ......

hahaha vuile haters, als ik haar naam google kom ik op modellen sites toen ze nog 17 was.

U mad beta's en charlies??

Vanmorgen woog ik trouwens zonder te eten na een eet/schijt beurt 86,5kg. Dus gaat redelijk goed, abs komen al lekker door lekker winter bulkje.

ff nieuwe patta's halen en wat tshirts... ben benieuwd of het XL of XXL word hmmmm.....

Hahahaha, zo net lekkere rug training gehad... zieke pomp in me lats is lang geleden. Zo ff stad in met ......

hahaha vuile haters, als ik haar naam google kom ik op modellen sites toen ze nog 17 was.

U mad beta's en charlies??

Vanmorgen woog ik trouwens zonder te eten na een eet/schijt beurt 86,5kg. Dus gaat redelijk goed, abs komen al lekker door lekker winter bulkje.

ff nieuwe patta's halen en wat tshirts... ben benieuwd of het XL of XXL word hmmmm.....[/QUOTE]

ik zit op xl .. , of wil je in amerika gaan wonen met van die shirtjes die 10maten te groot zijn..:P

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 12:11 ----------

eindelijk een realist. Volgens mij lul je uit je nek. Geen enkel alpha male praat zoals jij doet for real. De manier hoe je het vertelt is hoe een b*ch het doet. Je beweert ook dat je gespierd bent en dat wij ook zoiets moeten proberen als we gespierd zijn. Weer zo'n bullshit gegeven , want ik zie geen pics.

je bent een kiddo

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 12:12 ----------

ben ook wel in voor een meeting trouwens.

Rijst's gf
Eerlijk ze heeft wel lekkere lippen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:o

Hell Yeah!! Bish is zwanger.. me become daddy :D:D:D

Proficiat!

Mijn dag is goed doordat ik net voor het eerst 20kg dumbbell press gedaan heb. Die gewichten vanaf 20kg zien er veel vetter uit dan als je bezig bent met 18 kg ofzo bij ons. Persoonlijke overwinning :p op naar de 30 nu.

• Like
Waarderingen: gns

Gefeliciteerd!

Proficiat!

Mijn dag is goed doordat ik net voor het eerst 20kg dumbbell press gedaan heb. Die gewichten vanaf 20kg zien er veel vetter uit dan als je bezig bent met 18 kg ofzo bij ons. Persoonlijke overwinning :p op naar de 30 nu.

Bij ons is dat ook zo, en vanaf de 30kg zijn ze alpha. Gelukkig zit ik nu op de 38kg dumbbell chest press. Alleen jammer dat we maar tot 40 kg hebben :(

• Like
Waarderingen: gns
hahahaah heerlijk die haat reacties, oke beta's en charlies ga maar lekker haten kzal niet aan jullie denken als ik hem morgen erin schuif en haar de laag van warme liefde geef.

Waneer doen we een dbb meeting trouwens??!! Kwil wel eens een rondje vaste posters zien, kijken we als laatst lacht hahaha.

haters gonna hate bishes. Post hier niks niet eens een censored naakt pic, ik hou me aan me belofte.... maarja ik ben meestal degene die er een einde aan maakt hehehe, zie ik de komende tijd niet gebeuren.

Een heeeeeeeeeeeeeel ander verschil in vergelijking met me ex(en) aka coïtusrelaties en daarnaast de vaste én losse scharrels.

Voor de laatste keer:

haters gonna hateeeeeeeeeeeee voel je eigen maar net zo zuur als die magere kwark.

2vxftz4.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 16:15 ----------

in b4 je bish nu de baas gaat uithangen
in b4 scheiding
in b4 alimentatie

lol @ hierboven haha, nice pic maar ben niet zo van negerinnen. Gezellig gehad in de stad, nieuwe schoenen gekocht... paar nieuwe tshirts en longsleeves.. XL zit nu wel lekker strak nomnonmnonmnonm.

Vuile r**ards met carnaval... was gister ook al ff in de stad (11-11-11) alleen maar van die achterlijke bands overal waar je loopt. Vandaag viel eht wel mee maar toch stuk of 10 bands met takke muziek brrrrrrrr akelige takke herrie.

lol @ hierboven haha, nice pic maar ben niet zo van negerinnen. Gezellig gehad in de stad, nieuwe schoenen gekocht... paar nieuwe tshirts en longsleeves.. XL zit nu wel lekker strak nomnonmnonmnonm.

Vuile r**ards met carnaval... was gister ook al ff in de stad (11-11-11) alleen maar van die achterlijke bands overal waar je loopt. Vandaag viel eht wel mee maar toch stuk of 10 bands met takke muziek brrrrrrrr akelige takke herrie.

geef maar hier

Gefeliciteerd!

Bij ons is dat ook zo, en vanaf de 30kg zijn ze alpha. Gelukkig zit ik nu op de 38kg dumbbell chest press. Alleen jammer dat we maar tot 40 kg hebben :(

Haha gelukkig kan ik nog n eindje verder voor ik dat gewicht druk met dumbbells, we hebben maar tot 38 hier :(

Terug
Naar boven