MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heb k al jongenn, kijk ff bij relatiehoekje, ik heb nog steeds wat ideeën nodig.... dus iedereen kan ff helpen.

dank uuu

Benentraining met triceps & Cardio

fuaaarkkk morgenochtend 8 uur werken (intocht van Sinterklaas), dat word vroeg slapen.

Volgende week de hele week vrij.:D

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 20:03 ----------

Gisterenavond zalige avond gehad... echte liefde aan de waterkant, onder een sterrenhemel dicht bij elkaar onder een goedkoop dekentje... fuarkkk wat voelde dat goed.

Daarna tot diep in de nacht slow-coïtus gehad heb het nog nooit zo lang volgehouden.

Gewoon perfecte avond, nomnonmnonm. Ben echt benieuwd hoelang we het volhouden.

Lief dagboek...

:trollface:

Rijstewafel is echt van e-hero uber alpha gegaan naar mega mindy ideale bf materiaal :roflol:

ik denk dat rijst ergens in een kelder zit en dat zijn vriendinnetje dit steeds typt

nog steeds blij dat ik 90 servings Xtend had gekregen ipv de 30servings , dom foutje van een werknemer hah, naja 3/4maand bcaas voor 20euro:D

Gisterenavond zalige avond gehad... echte liefde aan de waterkant, onder een sterrenhemel dicht bij elkaar onder een goedkoop dekentje... fuarkkk wat voelde dat goed.

Daarna tot diep in de nacht slow-coïtus gehad heb het nog nooit zo lang volgehouden.

Gewoon perfecte avond, nomnonmnonm. Ben echt benieuwd hoelang we het volhouden.

Wat ben jij voor beta ass phaggot Rijst wtf is this shit

Je hebt meer oestrogeen dan een kamer vol zwangere vrouwen

ghahaha ga maar lekker haten... voelt goed na tig k*tten te hebben betreed nu een hele geile mooie voor mezelf te hebben.

Jullie hebben ze nog niet gezien hahaha, 21, schoon aan de haak lekker strakke buik heerlijk om te strelen.. tepels waar je een half uur rondjes mee kan draaien en vervolgens een k*t natter als de atlantische oceaan...

blauwe ogen, geile haren en **** the wat een lekkere dikke dubbel D woohohoeohoeohoeo

ghahaha ga maar lekker haten... voelt goed na tig k*tten te hebben betreed nu een hele geile mooie voor mezelf te hebben.

Jullie hebben ze nog niet gezien hahaha, 21, schoon aan de haak lekker strakke buik heerlijk om te strelen.. tepels waar je een half uur rondjes mee kan draaien en vervolgens een k*t natter als de atlantische oceaan...

blauwe ogen, geile haren en **** the wat een lekkere dikke dubbel D woohohoeohoeohoeo

alleen jammer dat jij er metroseksueelvan word:p

Wat zijn geile haren? en er hoort een getal voor 'schoon aan de haak' te staan.

Hier kan ik me natuurlijk niet op aftrekken.

alleen jammer dat jij er metroseksueelvan word:p

kweet niet man... ik maak ergens gains..... ik zat net op een verjaardag en daar was een zo achterlijk geil wijf. Khad een grapje gemaakt haha vond ik zelf wel goed bedacht:

Zei: Ik ga even die hond aaien, vind ik zo leuk.

Even later hadden we het over wat vind je leuk enzo...:

Ik zeg jij vind hondjes volgens mij wel leuk toch?

Zei: Ja

Ik: Loop maar even mee naar boven dan.

Nja... kon nummer vragen en niet gedaan..... heb een 9/10 vriendin nu en net over de cam zag ze eruit als 10/10. Ben verliefd bro's en het voelt goed, zo achterlijk heerlijk.

Ik weet dat ze heel erg loyaal en betrouwbaar is, iets zegt me dat ik hiermee door moet gaan.... mss wel de ware:P.

Haha echt gek dit, nja ik stop ff met deze klets want wad de fuk zeg ik allemaal. Moeten jullie ook eens proberen als je ooit een beetje breed bent en een leuke kop hebt.

xxx

(ps: kheb naaktfoto's, als het DIT jaar nog kapot gaat dus voor 2012 post ik ze)

Haha echt gek dit, nja ik stop ff met deze klets want wad de fuk zeg ik allemaal. Moeten jullie ook eens proberen als je ooit een beetje breed bent en een leuke kop hebt.

xxx

(ps: kheb naaktfoto's, als het DIT jaar nog kapot gaat dus voor 2012 post ik ze)

Challenge accepted.

best dat je het leuk hebt maar je zit te posten als een klein meisje van 12 met een crush

Post ze dan wel in spoiler Rijst.

awwww yeahhhhh!!! 6.8 op natuurkunde!!!! :D

fuaarkkkk

Rijst heeft niet nagekuurd

ik vind dat we minimaal een helft van een gezicht verdiend hebben( rechts of links) kijken of et egt zo super is als wat jij zegt

kweet niet man... ik maak ergens gains..... ik zat net op een verjaardag en daar was een zo achterlijk geil wijf. Khad een grapje gemaakt haha vond ik zelf wel goed bedacht:

Zei: Ik ga even die hond aaien, vind ik zo leuk.

Even later hadden we het over wat vind je leuk enzo...:

Ik zeg jij vind hondjes volgens mij wel leuk toch?

Zei: Ja

Ik: Loop maar even mee naar boven dan.

Nja... kon nummer vragen en niet gedaan..... heb een 9/10 vriendin nu en net over de cam zag ze eruit als 10/10. Ben verliefd bro's en het voelt goed, zo achterlijk heerlijk.

Ik weet dat ze heel erg loyaal en betrouwbaar is, iets zegt me dat ik hiermee door moet gaan.... mss wel de ware:P.

xxx

Als het uitgaat ben je wss zo bèta p*ssy geworden dat je smeekt om haar terug te krijgen en je het niet durft om het hier te posten uit angst dat ze t mss zal zien en je nooit meer terug zal nemen.

Terug
Naar boven