Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mm.. begrijp niet goed hoe dit je dag goed kan maken, maar hoop dat het onderzoek positief uitpakt. succes.
ot:
nieuwe sneakers gehad van me zus uit LA, echt gruwelijk.

mm.. begrijp niet goed hoe dit je dag goed kan maken, maar hoop dat het onderzoek positief uitpakt. succes.
ot:
nieuwe sneakers gehad van me zus uit LA, echt gruwelijk.
Fuark, chick die zo 'hard to get is' is wel gewoon laatst ben 5 jongens op een feest gegaan... sl*ts gonna sl*t -_-

Fuark, chick die zo 'hard to get is' is wel gewoon laatst ben 5 jongens op een feest gegaan... sl*ts gonna sl*t -_-
Is mn gf niet, gewoon 1x mee gegaan alleen het was wel grappig omdat ze is zei dat ze sowieso niet met iemand gaat die ze net kent.
Ik vind het ook niet erg, wel grappig en apart dat ze zich heel braaf voor doet, meer niet.En als jij er met 5 gaat..? Who gives a ****, voor jouw tijd gebeurd.
Ik heb niet voor het eerst gezoend manlkkr boeie je hebt voor het eerst een meisje gezoent, dat het met de grootste sl*t van dorp was is een bijzaak