Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuark, chick die zo 'hard to get is' is wel gewoon laatst ben 5 jongens op een feest gegaan... sl*ts gonna sl*t -_-

jah kan ik eindelijk werken voor 9 maanden=cash=auto=veel feesten=problem?![]()

en daar gelden ook nog testen voor dus of ik aangenomen word is niet 100% zeker..

ja de opleiding die ik wil doen begint alleen in septemberen daar gelden ook nog testen voor dus of ik aangenomen word is niet 100% zeker..
maar daar ga ik niet vanuit![]()
Hmm, ja dat is natuurlijk wel een logische verklaring. Maar zoals ik al zei waren de rollen aan het eind van de avond omgedraaid, dus misschien was ze van gedachten veranderd.
Zostrax motorrijbewijs opgehaald en net de eerste legale km's gemaakt..![]()
ja de opleiding die ik wil doen begint alleen in septemberen daar gelden ook nog testen voor dus of ik aangenomen word is niet 100% zeker..
maar daar ga ik niet vanuit![]()

dat verdient meestal alsnog meer dan dat je ergens gaat solliciteren + je hoeft zelf niet op zoek te gaan. Zij hebben meestal meteen meerdere functies openstaan ....Kun je niet beter zelf werk zoeken? uitzendbureau pakt fkcing veel loon af![]()
dat verdient meestal alsnog meer dan dat je ergens gaat solliciteren + je hoeft zelf niet op zoek te gaan. Zij hebben meestal meteen meerdere functies openstaan ....