Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het is ''Fiezefur'', ''Arydran''.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 reps meer op me squat en 5 kilo meer op me dl ,YEAH!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

UPDATE BISHESSSS

Dus... gisterenavond lekker wezen stappen (daarvoor nog rug getraind met Hard! ging echt zalig), was wel gezellig maar toch anders met een vriendin aan me zijde. We hebben maar besloten om eerder na huis te gaan en tegen 2:00 lagen we in haar bed, ik was eigenlijk moe maar na het een en ander de beste coïtus van me leven gehad (srs). Ik was totaal niet zat, voelde me goed en toen we klaar waren was het half 5. Heb gewoon bijna 2,5 uur liggen stoten en zei was 8x gekomen (vanmorgen geteld met der). Mijn einde was trouwens ook goddelijk nonmnonmnonmnonm.

Dus... daarna lekker in slaap gevallen en rond 11uur wakker geworden, de nacht besproken hoe "magisch" het allemaal wel niet was. En tijdens het gesprek eigenlijk de hele nacht herhaalt. Ik ben 100% overtuigd dat haar ouders ons hebben gehoord dus was wel ff genant om goedemiddag te zeggen (toen we beneden waren half 2). Daarna lekker wezen brunchen en net nog gegeten (avondeten).

Zo ff douche inspringen, wat een cardio sessie was dat zeg weewewewewew. Vanavond zal ze wel weer bellen/smsen wat we rond 22:00 gaan doen.

kom maar op met kvk, ik zit jullie allemaal me geyle avonden te verklappen dus lijkt me wel waard.

:roflol: rijst's one-man soap op DBB.

;)

.

8x laten komen loll

Terug
Naar boven