ahhhhhhhhhh, als het teveel wordt voor jullie zeg het dan even...
![]()
srs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
srs

![]()
srs
Loool, haha geloof het of niet maar na de 5e keer wou ik meteen doorgaan toen zei ze 1min later precies dit: ''Schatje ik ga zo spuiten stop even''.
stuur mij 500 euro en ik stuur jou een camera op die je kan gebruiken om het te filmen en op internet te zetten.
Stuur mij 5 euro en ik verneder je vriendin voor de camera.
Sorry allistair. Will post pic as proof if requestedIk?Mijn dag is BIJNA goed, want ik sta op 699 karma. Wie o wie wordt de magische gever en zal beloond worden met een gedicht + kvk

Wordt een mooi gevecht inderdaad.
OmgMijn dag is BIJNA goed, want ik sta op 699 karma. Wie o wie wordt de magische gever en zal beloond worden met een gedicht + kvk
Edit: omg haaii en allistair geven me allebei op 20:02 karma, alleen haaii deed et in een ander topic en wist niet eens van dit verzoekSorry allistair. Will post pic as proof if requested
LOL.
Mijn dag is BIJNA goed, want ik sta op 699 karma. Wie o wie wordt de magische gever en zal beloond worden met een gedicht + kvk
Edit: omg haaii en allistair geven me allebei op 20:02 karma, alleen haaii deed et in een ander topic en wist niet eens van dit verzoekSorry allistair. Will post pic as proof if requested
haha. wist idd niks van dat verzoek, las het vlak daarna.

haha. wist idd niks van dat verzoek, las het vlak daarna.
Elbows too p.....
Ik ben trots op mezelf..