AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Rijstwafel, ze is echt niet 8x klaargekomen. Statistiek wijst uit dat dit eerder 0x was. Statistiek wijst ook uit dat 99/100 vrouwen hierover liegen.

Tjok, Rijstwafel heeft echt geen vriendin. Statistiek wijst uit dat hij eerder :fa: is. Statistiek wijst ook uit dat 99/100 mannen hierover liegen.

Lol 8x.
blijf dromen ahaha, wat een troll ben je ook

pa: en anders mut ie moar uutschijten mit sportnnn. broeken wordn velte duuuurr.

53f98e27f2ad31b132b1cffafd49b4f3.gif

:mad:

Als je op bf 20 staat wel ja.:trollface:

Ik heb altijd het gevoel bij jou dat je fatty bent, idk why.

ff ot:
Wanneer krjg ik mijn nieuwe balkje? ksta op 841 punte

VP van 12-15.8% terwijl ik veel hoger had verwacht.

dat ik juist een zalige squat training heb neergezet gevolgd door wat onderam werk waardoor mijn onderarmen super strak voelen.
en dat terwijl ik deze morgen toch beetje last had van een kater.

haha, grappige is dat wanneer ik om karma bedel, 5 karma berichtjes krijg. als ik een lekker wijf post krijg ik er geen 1. conclusie, dbb is homo en gay.

Rijstwafel, ze is echt niet 8x klaargekomen. Statistiek wijst uit dat dit eerder 0x was. Statistiek wijst ook uit dat 99/100 vrouwen hierover liegen.

U mad? Statestiek wijst uit dat jij nog maagd :fa: en lelijk bent.

Tjok, Rijstwafel heeft echt geen vriendin. Statistiek wijst uit dat hij eerder :fa: is. Statistiek wijst ook uit dat 99/100 mannen hierover liegen.

Haha, leuk dat je probeert mee te praten... Blijf nu maar gewoon aan de gaykant dan komt alles goed.

UPDATE:

Gisterenavond is ze bij mij geweest, film uitgekozen en opgezet en we hebben de 1e 5 minuten gezien. Daarna beetje liggen stoeien en kietelen (ja je leest het goed) tot het in coïtus draaide.... het was allemaal gezellig en toen we klaar waren was de film alweer afgelopen. Nog even lopen na geinnen en ff wat wezen eten/tv kijken.

Rond 2:00 gingen we weer na boven en hebben daar een 2e ronde gedaan tot we tegen half 5 de tv uitklikte en maar besloten om te gaan slapen. Ik heb echt heerlijk geslapen en de bedoeling was dat ik me training zou gaan doen (kan alleen in de morgen op zondag), maarja daar is uiteindelijk ook niks van gekomen want we waren pas tegen half een wakker. En ja... toen maar besloten om nog een rondje te doen fuarkk ik was zo knettergeil wewewewewew dat hield ik geen 10min vol. Daarna een diepzinnig gesprek gehad (nog steeds liggend in bed) en daarna weer een ronde ingelast. Nja hij had wel moeite om rechtop te blijven staan maar toen we klaar waren was het alweer 16:30.

Toen maar besloten om met z'n 2e ff te gaan douchen en snel een broodje naar binnen gewerkt want ik had nog niks gegeten. Daarna heb ik ze naar huis gebracht, en waarschijnlijk komt ze zo weer.. een nieuwe ronde zit er niet in want fuarkkk ik heb nu diepe steken in ballen lol.

Dus... mijn weekend heb ik hier ook helemaal gepost, nog steeds lekker verliefd in elkaars armen liggen en het voelt allemaal vertrouwd na pas een paar weken een relatie te hebben.

Kom maar op met die karma, ik weet niet of ik iedereen vandaag nog terug kan geven maar dan hou je dat tegoed van morgen.

haha lekker bezig rijst

ik had gister natte plek op me broek van bish we lagen gewoon beetje op de bank te kloten alleen der ouders waren thuis dus kon niet wiepen gvd . ik was heledag fkn geil maar niks kunnen doen fuuuuuuu

Terug
Naar boven