AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nee krijg kusjes genoeg sorry xx

Nee vorige week al, was blijer met me dumbbell pr ziet er wat leuker uit lol. Gister niet gebenched meteen inchline db press gedaan maar had van te voren teveel warm up sets gedaan

Ik moet tegenwoordig incline dumbbell press als 2e oefening doen, anders zijn de dumbbells te licht:trollface:. Gay 38kg max dumbbells zijn gay.

fuuu kon pilluh regelen via iemand en gaat niet door fuuuuuuu

nee gister lukte niet.. 42x8 lukte vrij goed, toen 44x4 kon niet meer houden dus maar laten vallen. 45 niet meer geprobeerd... volgende week weer (a). Ik zit nu op een goede dag tegen de 90kg aan feels good. Binnenkort maar een kleine cut erin gooien ff terug naar 85-88

Eigenlijk is het vanaf 35 ofso alleen moeilijk om ze de 1e keer omhoog te krijgen, daarna gaat het wel. Sucks balls zonder trainingpartner.

Had wel spotter, ik duw ze altijd met me knieeen naar boven en probeer in 1 beweging naar boven te bewegen. Als ik ze eerst op me schouders laat rusten dan lukt het me ook niet.

Alleen aan dat 1e zitten wel risico's aan, als ik doordraai zonder los te laten heb ik een groot probleempje denk ik.

Ik sla ze altijd vanaf de grond in 1x naar boven lol.

Terug
Naar boven