XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja jongen, voelt ook goed voor je polsen. Vanaf 30kg doe ik dat niet meer, dan "deathlift" ik ze als waren eerst na boven dan op knieeen en dan naar boven duwen.

Tja, moeten wat improviseren he. Heb overigens geen last van me polsen ervan, alleen bang dat ik doorsla naar achter af en toe.

nee gister lukte niet.. 42x8 lukte vrij goed, toen 44x4 kon niet meer houden dus maar laten vallen. 45 niet meer geprobeerd... volgende week weer (a). Ik zit nu op een goede dag tegen de 90kg aan feels good. Binnenkort maar een kleine cut erin gooien ff terug naar 85-88

Ik wil ook een keer weer cutten. vp is niet drastisch hoog want je ziet nog abs met belichting of horseshoe tricep. Maar taille wordt steeds iets breder en ik lijk dan kleiner:rolleyes: Ik denk pas volgende zomer dat ik ga cutten. Cutten lukt echt niet door het jaar heen met school / stage. Heb toch geen reden om laag in vet% te zitten. :)

Ik wil ook een keer weer cutten. vp is niet drastisch hoog want je ziet nog abs met belichting of horseshoe tricep. Maar taille wordt steeds iets breder en ik lijk dan kleiner:rolleyes: Ik denk pas volgende zomer dat ik ga cutten. Cutten lukt echt niet door het jaar heen met school / stage. Heb toch geen reden om laag in vet% te zitten. :)

Ja ik ook niet, vooral nu ik een vaste vriendin heb care hoef ik geen bishes meer te fixen.

Maar idd, ik begin rond maart denk ik. probleem is dat al me kleren gvd alweer aan de strakke kant zitten. Had longsleeves gehaald een maand geleden haha komen bruut over zit nu laag in de 13%, hoog 12% precies hetzelfde met jou, met belichting zie je 4 abs duidelijk.

Ben nu beetje aan het cutten, wil voortaan gewoon year round rond de 10% blijven.

ben aan het cutten voor awakenings 31dec :$

otl; pillen geregeld, vanavond ophalen en morgen 1 halfje door me moeders ontbijt doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ot: Heb zo'n zin om met een nieuwe dwarf hunter door de sneeuw te rennen en hogs te skinnen en kleding te maken ( in world of warcraft:o:rolleyes:)

Ik koop maar weer een maandje denk ik.

Ik doelde op een filmpje van jezelf met 26kg front raises.

Dat is hijzelf :trollface:

ga eens trainen homo's

ook iemand blij dat ie gifsforum.com heeft ontdekt
/ignore

ot: Heb zo'n zin om met een nieuwe dwarf hunter door de sneeuw te rennen en hogs te skinnen en kleding te maken ( in world of warcraft:o:rolleyes:)

Ik koop maar weer een maandje denk ik.

haha niet doen, WoW is echt k*t nu. Btw mijn main character toen ik nog speelde was Dwarf Hunter <3
Nu al 1 jaar en 4 maanden clean, feels gooood :)

Begint idd irritant te worden.... die trol maar even z'n verdiende ban geven?? zzzz

Terug
Naar boven