MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Keek net in de spiegel en dacht damm your hot

34go8x1.jpg

Numero uno! :bierbang:
boven hackthissite? :eek: jij moet wel goed zijn in SEO

Vanavond bruiloft met véél vrijgezelle vriendinnetjes van de bruid en gratis bacootjes.:eyebrow:

Met die site verdien ik vrij weinig, om en nabij de 100 dollar per maand via ad sense, zal over een jaar of wat mss het dubbele zijn.
Maakt ook niet uit, is een hobby site en het ging alleen om de kick om sites als hts, hbh, enigma, mod-x, hackquest etc. achter me te laten, wat wel minstens 5 jaar geduurd heeft en een opgave van jewelste was.
Gelukkig heeft parasiteren z'n vruchten afgeworpen, black hat seo ftw. :D

Met die site verdien ik vrij weinig, om en nabij de 100 dollar per maand via ad sense, zal over een jaar of wat mss het dubbele zijn.
Maakt ook niet uit, is een hobby site en het ging alleen om de kick om sites als hts, hbh, enigma, mod-x, hackquest etc. achter me te laten, wat wel minstens 5 jaar geduurd heeft en een opgave van jewelste was.
Gelukkig heeft parasiteren z'n vruchten afgeworpen, black hat seo ftw. :D
dat mag toch niet van google?

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

gefeliciteerd je hebt een post erbij!

dat mag toch niet van google?
Als je weet hoe Google werkt, kun je heel veel dingen omzeilen.. zoals ik al zei parasiteren is de sleutel, andere sites voor je het werk laten doen.
En nee joranr ik ga mijn trucendoos echt niet voor je opendoen.

Als je weet hoe Google werkt, kun je heel veel dingen omzeilen.. zoals ik al zei parasiteren is de sleutel, andere sites voor je het werk laten doen.
En nee joranr ik ga mijn trucendoos echt niet voor je opendoen.
dat had ik ook niet gevraagd bekjam :p je moet jezelf ook weer niet ´zo´ goed vinden dat je er automatisch van uitgaat dat mensen ´jouw supah skillz´willen leren

dat had ik ook niet gevraagd bekjam :p je moet jezelf ook weer niet ´zo´ goed vinden dat je er automatisch van uitgaat dat mensen ´jouw supah skillz´willen leren
Ik weet dat je het van plan was om te vragen, ik ben niet helderziend, maar was jij niet diegene die me laatst 34236578478 berichten stuurde mbt php? :)

Houd je kop joranr

Ik wil mee:(

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Waar de **** houd jij je mee bezig op je 14e, ****ing nerd
Zegt de 18-jarige die 14-jarige jongetjes op het internet moet uitschelden. :roflol:
Waarom zit je hem überhaupt belachelijk te maken? Omdat hij gespamt heeft in het verleden? Ik zie jou niks anders doen dan belachelijke posts spammen.

Zegt de 18-jarige die 14-jarige jongetjes op het internet moet uitschelden. :roflol:
Waarom zit je hem überhaupt belachelijk te maken? Omdat hij gespamt heeft in het verleden? Ik zie jou niks anders doen dan belachelijke posts spammen.

En met deze post maak jij jezelf onsterfelijk, pantoffeltje.

Omdat zijn posts irritant zijn, en jammer dat je mijn posts als spam ervaart. Ze zouden juist educatief moeten zijn

zet mij gewoon op ignore wat is je probleem?
danku
Omdat zijn posts irritant zijn, en jammer dat je mijn posts als spam ervaart. Ze zouden juist educatief moeten zijn
net zoals jopthelis zet mij op je ignore en ga niet huilen dat het irritant is

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Ik weet dat je het van plan was om te vragen, ik ben niet helderziend, maar was jij niet diegene die me laatst 34236578478 berichten stuurde mbt php? :)
kwas het niet van plan aangezien ik nog niet zo ver was, wat moet ik met SEO skills als ik nog niet eens een website heb ? en 34236578478 is een heel klein beetje overdreven

straks saufen

kwas het niet van plan aangezien ik nog niet zo ver was, wat moet ik met SEO skills als ik nog niet eens een website heb ? en 34236578478 is een heel klein beetje overdreven
Je loopt wel vaker op de zaken vooruit:
weet je miss waar ik een goede php tutorial kan vinden?
heey bekjam sorry dat ik je nog een keer lastig val maar ik zou graag meer geld willen verdienen voor vreet enz en jij zei laatst dat als ik al die talen ken dat je dan veel geld verdient (of heb ik dat verkeerd begrepen?) en ik zou graag mijn extra geld verdienen met programmeren ipv vakkenvullen dus mijn vraag was waar moet ik heen om geld te verdienen als ik html css javascript php en c++ ken?
Je wilt lopen terwijl je nog niet eens kan kruipen. :)

whahahaha wat een gozer

Terug
Naar boven