Mss wordt ie wel de nieuwe Ben Woldring.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss wordt ie wel de nieuwe Ben Woldring.
Zolang die er maar in gelooft...

nice gefeliciteerd brah!Wat mijn dag goed maakt is dat ik vandaag 21 ben geworden en dus mijn zware motor rijbewijs kan gaan halen!!
Pas jij nou maar op kersje, dalijk staat dat beest bij je voor de deur en zal jij wel anders piepen!
op TV....
Hoelaat kom je me halen voor dat bruiloft?Pas jij nou maar op kersje, dalijk staat dat beest bij je voor de deur en zal jij wel anders piepen!
OT: Jessica Simpsonop TV....
Bij Oprah ja...
Hoelaat kom je me halen voor dat bruiloft?
oprah wtf? en dat had jij wat te klagen over mijn hollywood idolen?

Wat mijn dag goed maakt is dat ik vandaag 21 ben geworden en dus mijn zware motor rijbewijs kan gaan halen!!

ik heb een leuke date voor vanavond, ze heeft zelfs een ander afspraakje met een andere kerel hiervoor afgezegdde ecto loser

picture altijd welkomHm... is dat nou een voordeel of een nadeel voor jou? 2e keus ben je zoiezo
maar toch have funpicture altijd welkom

ik heb een leuke date voor vanavond, ze heeft zelfs een ander afspraakje met een andere kerel hiervoor afgezegdde ecto loser