XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

toevallig nog naar 't 90's feest geweest in de waerdse tempel vorige week?

nope, was toen in één of ander kraakpandfeest in amsterdam ;p

ot; chill feestje, had de keuze om een half qdancertje te nemen, heel korte twijfel maar zou toch echt niet goed zijn, maximize v2 genomen, daar 3-4 biertjes en beetje gedanst op van alles en nog wat. happy hardcore tot schuiffelnummertjes van groep 8 :p, chickie die ook regelmatig x neemt had genomen en ging pas goed vanaf 2 uur, feest eindigde half 3 dus die zat buiten op dr kaken te kauwen, echt ongelooflijk hoe snel ik nu in staat ben sommige 'symptomen' te zien(kaken kauwen, smakken en grote pupillen, wat ik voorheen nooit zag) met haar en dr neef, chille gast, beetje gezeten en kreeg net een berichtje met ; je bent leuk :)

zou niet leuk zijn geweest had ik wel een halfje genomen, zag heel wat bekenden en werden veel foto's gemaakt

hihi ik was op noxi maar werd beetje agressief van heb 1 slok bier op en 1 slok wiskey cola , voor de rest alleen red bull gedronken.

hihi ik was op noxi maar werd beetje agressief van heb 1 slok bier op en 1 slok wiskey cola , voor de rest alleen red bull gedronken.

haha chill, heb gehakt op rainbow in the sky en met 2 vrienden lopen schuiffelen, beetje lopen en geknuffelt met chickie waar ik morgen wss ff langsga. alkmaar gaat dicht om 3 uur :(

gister rond deze tijd was ik wappie in amsterdam , feelsbadman

haha ik ben hele avond bezig geweest met bishes afwijzen
volgende keer weer nuchter uitgaan :P

****ing lekker avondje, niks gezopen maar voelde me gewoon zwaar relaxed :)
Ook echt mooie meid ontmoet.

haha ik ben hele avond bezig geweest met bishes afwijzen
volgende keer weer nuchter uitgaan :P

had na gister niet eens zin om wat te regelen, ga voortaan in tanktop uit, paar haatvolle blikken van ecto's , maar ik ben zen mode sinds xtc gebruik, zo vredig:) heel veel oogcontact gemaakt en cheeky gelacht naar bishes, te makkelijk. maar val nu echt op oudere 'slimmere' chicks, chicks bij technofeest gister waren allemaal 22-23, inb4 rijstwafels chick

24 uur geleden ging ik hard , best jammer :(

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 05:23 ----------

****ing lekker avondje, niks gezopen maar voelde me gewoon zwaar relaxed :)
Ook echt mooie meid ontmoet.

pics?

had na gister niet eens zin om wat te regelen, ga voortaan in tanktop uit, paar haatvolle blikken van ecto's , maar ik ben zen mode sinds xtc gebruik, zo vredig:) heel veel oogcontact gemaakt en cheeky gelacht naar bishes, te makkelijk. maar val nu echt op oudere 'slimmere' chicks, chicks bij technofeest gister waren allemaal 22-23, inb4 rijstwafels chick

24 uur geleden ging ik hard , best jammer :(

Er gaan wel vaak mooie dames naar technofeestjes idd. Zal dat ook zo zijn met dubstep en drum and bass, want naar de laatste ga ik over 2 weken waarschijnlijk heen. Ga natuurlijk voor de muziek, maar mooie chicks zijn niet verkeerd :D

Psv 6-1

:d

Heerlijk avondje hekken hangen in Venlo.. wat een knotsgekke avond ... daarna nog door arnhep gereden om iedereen lekker uit te schelden en het occupy kamp proberen te vernielen .. mjah niet gelukt

Vanavond uit eten mmmm. Denk dat ik dikke biefstuk haal met veul rice... aww yeaa

Gister uitgeweest en gezopen dan sta je wel lekker droog in de ochtend feelsgoodman ff cut dagje je weet

hehehe weer terug in NL, ben ****ing brak... vlucht was 9 uur lang + tussenstop... Heb niet kunnen slapen, ben dus nu zo'n 32 uur wakker ****ing katabool, zit nu als een malle super aminostack naar binnen te rammen mwahahahahahaa!

Heerlijk avondje hekken hangen in Venlo.. wat een knotsgekke avond ... daarna nog door arnhep gereden om iedereen lekker uit te schelden en het occupy kamp proberen te vernielen .. mjah niet gelukt

Haha waren jullie die gasten in die ouwe clio die over de busbaan reden?

hehehe weer terug in NL, ben ****ing brak... vlucht was 9 uur lang + tussenstop... Heb niet kunnen slapen, ben dus nu zo'n 32 uur wakker ****ing katabool, zit nu als een malle super aminostack naar binnen te rammen mwahahahahahaa!

Welcome back, en nu foto's aub

Had zo graag hetzelfde willen doen.. Wat een drama man ongelofelijk. Zag nog te denken aan BT na de 1-2 haha gekte.

Lekker dagje uit voor de boertjes dus.:)

Had zo graag hetzelfde willen doen.. Wat een drama man ongelofelijk. Zag nog te denken aan BT na de 1-2 haha gekte.

Het was weer gezellig inderdaad ... :) zoals het hoort, weer een geslaagde avond ... eindelijk weer 3 punten voelt goed. . mn week kan niet meer stuk nu :)

@ Hermaniak, damn 6-1 echt zwaar verslagen sterkte k*t week voor jou dus

Terug
Naar boven