AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja zag het, zo ff samenvatting kijken heb niet eens hier een update kunnen posten gvd.

Gewoon lekker weekend gehad, vrijdag - zaterdag - zondag ff coïtus marathon gehouden lal.

Cardio 10/10

Douche is trouwens geen succes... gladde t*fus zooi lal

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 09:22 ----------

Arydan trouwens weekban ?:D haha

Op je bek gegaan in de douche?:D

Net intest gedaan voor autorijbewijs, ging wel lekker. Hopen dat ik hem snel heb.

Is een nette regeling dan als je je lessen weer terugkrijgt. Ik zit nu op de 18 en kan eigenlijk al op. Ik les nu 1x in de 2 weken en rij in de auto van ma/pa.

toekomstige ex ontmoet in de gym :D

Is een nette regeling dan als je je lessen weer terugkrijgt. Ik zit nu op de 18 en kan eigenlijk al op. Ik les nu 1x in de 2 weken en rij in de auto van ma/pa.
Nice! Lessen van een uur?
Bedoel je dat je ouders een rijschool hebben, of dat je af en toe zonder rijbewijs in hun auto rijdt?

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 12:52 ----------

Wel zo eerlijk he, anders naaien ze iedereen pakketten van 40 lessen aan.. En mag in 4 termijnen betalen;)

Ik had 15 lessen, theorie in 1 keer en praktijk ook in 1 keer
Like a boss!

Nice! Lessen van een uur?
Bedoel je dat je ouders een rijschool hebben, of dat je af en toe zonder rijbewijs in hun auto rijdt?

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 12:52 ----------

Wel zo eerlijk he, anders naaien ze iedereen pakketten van 40 lessen aan.. En mag in 4 termijnen betalen;)

Ja, theoretisch gezien is het Joyrijden... zolang ik geen ongeluk maak of aan wordt gehouden is er niks aan de hand.

Ja, theoretisch gezien is het Joyrijden... zolang ik geen ongeluk maak of aan wordt gehouden is er niks aan de hand.

ik heb 2 zomers bij een grote auto verzekeraar gewerkt om schades aan te nemen en mensen uit te leggen of ze wel of niet verzekerd zijn, dan kun je de polisvoorwaarden dromen.

De verzekering accepteert het pas als joyriden (wat onder een AR polis valt of module diefstal als dat los te verzekeren is) als de eigenaar aangifte heeft gedaan van diefstal. Als je pa/ma geen aangifte tegen je willen doen, dan is het ook niet verzekerd. Doen ze wel aangifte dan verhaald de verzekeraar de schade op jou persoonlijk. Linksom of rechtsom, je bent dan de lul.

Hoewel er nog wel een mouw aan te passen valt, maar dan moet je wel precies weten wat je meld bij de politie en verzekering.

Die plastic bakken waar je voedsel in kan bewaren, weet iemand waar je die kan bestellen?

jep, ben te lui om naar de winkels te gaan.

ik heb 2 zomers bij een grote auto verzekeraar gewerkt om schades aan te nemen en mensen uit te leggen of ze wel of niet verzekerd zijn, dan kun je de polisvoorwaarden dromen.

De verzekering accepteert het pas als joyriden als de eigenaar aangifte heeft gedaan van diefstal. Als je pa/ma geen aangifte tegen je willen doen, dan is het ook niet verzekerd. Doen ze wel aangifte dan verhaald de verzekeraar de schade op jou persoonlijk. Linksom of rechtsom, je bent dan de lul.

Hoewel er nog wel een mouw aan te passen valt, maar dan moet je wel precies weten wat je meld bij de politie en verzekering.

Yer, zitten risico's aan maar die probeer ik zoveel mogelijk te beperken. Ik "Leen" de auto alleen als het k*t weer is, voordeel als je om 7:30 moet vertrekken dan zijn de autosleutels vrij terwijl iedereen nog op bed ligt :D

Maar idd, je verhaal klopt ben van plan ergens december/januari ff theorie te halen dan meteen praktijk aanvragen.

Die plastic bakken waar je voedsel in kan bewaren, weet iemand waar je die kan bestellen?

jep, ben te lui om naar de winkels te gaan.

kun je het hier posten als je wat hebt? dan bestel ik er ook een paar :D

OT: tentamen over wachtrijtheorie en markovmodellen waarbij elke opgave tientallen breuken met een vorm als 1539/31600 verwerkt moeten worden. Ik maak daar de hele tijd rekenfoutjes mee en het kost gruwelijk veel tijd met de hand allemaal....kom ik er nu achter dat die rekenmachines tegenwoordig een functie hebben om met breuken te werken, en het wordt automatisch verenvoudigd!! AAAAAAAAAAAWWWWWW YEAAAAHHHHH!!:D:D
Aw+yeah.jpg

Laatst bewerkt:
Dat ik meerdere booty calls heb openstaan.

Terug
Naar boven