Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
^jij hebt de dag van een hoop mensen verpest met je onzintopic
Ga fijn verder met je degeneratieve opmerkingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
^jij hebt de dag van een hoop mensen verpest met je onzintopic
ik ga hier niet verder op in aangezien ik dan weer een mooie kaartenverzameling heb maar als je de volgende keer een foto maakt kan je dat beter normaal doen.
hahaNet intest gedaan voor autorijbewijs, ging wel lekker. Hopen dat ik hem snel heb.
Je kon een pakket doen van 25, 30, 35 of 40 lessen.
Nice! Lessen van een uur?Is een nette regeling dan als je je lessen weer terugkrijgt. Ik zit nu op de 18 en kan eigenlijk al op. Ik les nu 1x in de 2 weken en rij in de auto van ma/pa.
Wel zo eerlijk he, anders naaien ze iedereen pakketten van 40 lessen aan.. En mag in 4 termijnen betalenIs een nette regeling dan als je je lessen weer terugkrijgt. Ik zit nu op de 18 en kan eigenlijk al op. Ik les nu 1x in de 2 weken en rij in de auto van ma/pa.

Nice! Lessen van een uur?
Bedoel je dat je ouders een rijschool hebben, of dat je af en toe zonder rijbewijs in hun auto rijdt?
---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 12:52 ----------
Wel zo eerlijk he, anders naaien ze iedereen pakketten van 40 lessen aan.. En mag in 4 termijnen betalen![]()
Ja, theoretisch gezien is het Joyrijden... zolang ik geen ongeluk maak of aan wordt gehouden is er niks aan de hand.
ik heb 2 zomers bij een grote auto verzekeraar gewerkt om schades aan te nemen en mensen uit te leggen of ze wel of niet verzekerd zijn, dan kun je de polisvoorwaarden dromen.
De verzekering accepteert het pas als joyriden als de eigenaar aangifte heeft gedaan van diefstal. Als je pa/ma geen aangifte tegen je willen doen, dan is het ook niet verzekerd. Doen ze wel aangifte dan verhaald de verzekeraar de schade op jou persoonlijk. Linksom of rechtsom, je bent dan de lul.
Hoewel er nog wel een mouw aan te passen valt, maar dan moet je wel precies weten wat je meld bij de politie en verzekering.

Die plastic bakken waar je voedsel in kan bewaren, weet iemand waar je die kan bestellen?
jep, ben te lui om naar de winkels te gaan.