MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Eerste uren rijles erop, die voet trapt hem goed in

Welcome to space,. On your right hand, you'll see the moon. On your left hand you'll see a comet passing by. Enjoy the view and have a nice trippppppp.

Zowel professor als PhD zijn geen beschermde graden in Nederland, mag dus zonder juridische consequenties de benaming Prof. GetXXL, PhD voeren. Aww yeaaa

Wel beetje kansloos om Lsd te nemen n dan achter je pc te gaan zitten 9gaggen en dbben :/ had dan een vette setting gecreëerd met wat Matties of was de natuur in gegaan ofzo. :O

Gisteren een heerlijke dag gehad, Eerst school daarna lekker van 15:00 tot 20:00 stad in geweest, "romantisch" zitten eten, vervolgens op bed gaan liggen en in elkaars armen in slaap gevallen.

Tegen 1:00 heel zachtjes na huis gegaan en een lief briefje achter gelaten.

Fuarkk wat ben ik toch weer goed en lief.

KVK, krijg niks meer binnen :(

Laatst bewerkt:
Kan iemand rijstwafel z'n stats ff checken of er nog M staat? Zit op m'n mobiel en begin toch te twijfelen. :shrug:

Staat inderdaad M, maar notsureifseriousorjusttransgender.jpg

Haha oke, thnx. Valt allemaal wel mee, maar zit nu in een liefdestrein waar ik de komende tijd nog niet uitstap. Ik voel me goed, maak betere gains, slaap wel minder maar gains gaan wel harder. Cardio hoef ik trouwens ook niet meer te doen (a).

Haha oke, thnx. Valt allemaal wel mee, maar zit nu in een liefdestrein waar ik de komende tijd nog niet uitstap. Ik voel me goed, maak betere gains, slaap wel minder maar gains gaan wel harder. Cardio hoef ik trouwens ook niet meer te doen (a).

hopelijk ben je niet vergeten wat je zou dan als het voor het nieuwe jaar uit is.

precies 11 kilo zwaarder dan precies een jaar geleden met een lager vetpercentage en met alle oefeningen minstens qua gewicht verdubbeld :D

Ik Herhaal daarom speciaal voor jou:

Ik zit nu in een liefdestrein waar ik dit jaar nog zeker niet uitstap!

En ja, beloftes maken schuld.

Terug
Naar boven