- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had er minstens 5 verwacht aangezien 5 scoops Noxi.

Hmmm ex van me heeft mij like iets langer dan 1 jaar niet gezien, ze kende mij dus nog toen ik nog niet trainde en ecto was, ze vroeg om foto... Zou ik deze sturen? Met mijn hoofd erop ofcourse..
![]()

Hmmm ex van me heeft mij like iets langer dan 1 jaar niet gezien, ze kende mij dus nog toen ik nog niet trainde en ecto was, ze vroeg om foto... Zou ik deze sturen? Met mijn hoofd erop ofcourse..
![]()

Ik had er minstens 5 verwacht aangezien 5 scoops Noxi.
![]()

lekker bezig hoody, ik zeg doen
je was laatst toch op vakantie geweest trouwens?
![]()
Ik ben op dit moment al van vorig jaar in Januari bezig met elke dag om 4u45 op te staan, ik zit op dit moment in Frankrijk om te werken dus ben van 5u30 tot 17u15 weg van huis. Het heeft zijn voor en nadelenwas zwaar oververmoeid, morgen moet ik echt een rustdag nemen anders komt het niet goed![]()
![]()
Wat is nou je echte bf%? Op foto is echt lager dan 15%

Als je naar Heerenveen komt wil je wel je bf% opmeten <3
Kunnen we daarna nog samen trainen en de infraroodcabine in.![]()
Ik ga niet helemaal naar Heerenveen, en trein betalen etc. kom jij maar hier![]()
Welk gehucht woon je dan? En had je nou echt met Jordybuild keer getraind en heb je fotos van hem?

Hij had me 1x ingesmeerd voor een fotoshoot, woon bij Rotterdam, van die lelijkerd maak ik geen fotos![]()

of pm mij zijn facebook