MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bijna nieuw karma blokje.. :)

Pr:d

Hmmm ex van me heeft mij like iets langer dan 1 jaar niet gezien, ze kende mij dus nog toen ik nog niet trainde en ecto was, ze vroeg om foto... Zou ik deze sturen? Met mijn hoofd erop ofcourse..

ieowsg.png

Laatst bewerkt:
Hmmm ex van me heeft mij like iets langer dan 1 jaar niet gezien, ze kende mij dus nog toen ik nog niet trainde en ecto was, ze vroeg om foto... Zou ik deze sturen? Met mijn hoofd erop ofcourse..

ieowsg.png

lekker bezig hoody, ik zeg doen :P

je was laatst toch op vakantie geweest trouwens?

Nice pic Hoody!

ieowsg.png

Gewoon sturen. Wat heb je te verliezen tis toch je ex. Gewoon beetje jaloers maken. Werkt het beste. Alle vrouwen zijn toch h**ren, allemaal.

was zwaar oververmoeid, morgen moet ik echt een rustdag nemen anders komt het niet goed:p
Ik ben op dit moment al van vorig jaar in Januari bezig met elke dag om 4u45 op te staan, ik zit op dit moment in Frankrijk om te werken dus ben van 5u30 tot 17u15 weg van huis. Het heeft zijn voor en nadelen

ty, triceps alleen niet goed kunnen aanspannen, bij zowat iedere spier die ik aanspande trilde beeld en werd het wazig:( alles is dus semi gespannen

ieowsg.png

Wat is nou je echte bf%? Op foto is echt lager dan 15%

stats hou ik al maanden niet meer bij lol

Als je naar Heerenveen komt wil je wel je bf% opmeten <3
Kunnen we daarna nog samen trainen en de infraroodcabine in. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 21:15 ----------

oja, no-homo

Ik ga niet helemaal naar Heerenveen, en trein betalen etc. kom jij maar hier:o

Hij had me 1x ingesmeerd voor een fotoshoot, woon bij Rotterdam, van die lelijkerd maak ik geen fotos:roflol:

hahaha :roflol:

hij is toch gebanned hier. als je foto van hem in superdude topic post krijg je veel karma :p of pm mij zijn facebook :D

Terug
Naar boven