AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zo lekker naar het stadion, vanavond de kroeg in... vanavond maar eens een goede pickup scoren :)

Leuke dag gehad, een goede maat gisteren weer gezien (no homo) fijne avond, fijne nacht, fijn wakker worden, fijn eten, fijne middag(bed)cardio, gewoon lekker........

Ben alleen bang dat het binnenkort bank hangen wordt en "All you need is Love" kijken,

nha..... beter bed hangen :trollface:

Leuke dag gehad, een goede maat gisteren weer gezien (no homo) fijne avond, fijne nacht, fijn wakker worden, fijn eten, fijne middag(bed)cardio, gewoon lekker........

Ben alleen bang dat het binnenkort bank hangen wordt en "All you need is Love" kijken,

nha..... beter bed hangen :trollface:

Beta boy Rijst :)

moet werk vinden, begin echt skeer ofzo te worden

Ben echt zo gaar als een koekie, vanavond indoor festival @ utje, maar kan mezelf amper van de bank hijsen. Iemand tips?

Lekker :) Motivatiebrief bijna af ... nu eerst bier :D

Lekker, hmmmmmm lekker xx

Kom lekker via randstad bij mij werken ;) Heerlijk verdienen, geen ruk doen !

woon in ghetto alkmaar

callcenter, vakkenvullen, postbode, kan je zo beginnen:o:D

callcenter 2 weken gedaan, werd er gewoon depri van. vakkenvullen deed ik al toen ik 15 was en postbode kan ik 'maar' 15 uur max per week

Ben echt zo gaar als een koekie, vanavond indoor festival @ utje, maar kan mezelf amper van de bank hijsen. Iemand tips?

xtc of pre workout

wat heb je gedaan en wat ga je doen? ik ga in februari weer beginnen, echt geen zin om tot september te wachten op een opleiding.

Heb fysiotherapie gedaan. Theorie is leuk, maar praktijk niet. Mensen beetje masseren en oefeningen laten doen, zie ik mezelf geen 40 jaar doen.

Met pre-workout crash ik 'm sowieso halverwege de party. En X wordt 'm niet vanavond, helft vd groep waarmee ik ga is daar zwaar op tegen.

Dus zuipen ze zich maar naar de klote met de gedachte dat dat ook maar iets beter is.

Heb fysiotherapie gedaan. Theorie is leuk, maar praktijk niet. Mensen beetje masseren en oefeningen laten doen, zie ik mezelf geen 40 jaar doen.

Met pre-workout crash ik 'm sowieso halverwege de party. En X wordt 'm niet vanavond, helft vd groep waarmee ik ga is daar zwaar op tegen.

Dus zuipen ze zich maar naar de klote met de gedachte dat dat ook maar iets beter is.

Alleen een beetje masseren en oefeningen doen?
Weet niet wat voor opleiding jij hebt, maar ik heb alleen de eerste 3 weken wat lessen massage gehad.
Gaat bij ons wel aardig wat dieper

Terug
Naar boven