ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke dag gehad, een goede maat gisteren weer gezien (no homo) fijne avond, fijne nacht, fijn wakker worden, fijn eten, fijne middag(bed)cardio, gewoon lekker........
Ben alleen bang dat het binnenkort bank hangen wordt en "All you need is Love" kijken,
nha..... beter bed hangen![]()

Heerlijk verdienen, geen ruk doen !

Van €35,- €270,- gemaakt dus een winst van €235,- Toch leuk voor achtienjarige.Hoeveel heb je gewonnen haha
OT:
Motor gekocht voor 300 euro, rijd nog als een tierelier. Hopen dat ik niet opgelicht ben!
callcenter, vakkenvullen, postbode, kan je zo beginnen![]()

Van €35,- €270,- gemaakt dus een winst van €235,- Toch leuk voor achtienjarige.

Andere vriend van me maakte van €30,- ongeveer €400,- En weer een andere had zo'n €600,- winst
maar mag niet klagen.
volgend jaar weer.Andere vriend van me maakte van €30,- ongeveer €400,- En weer een andere had zo'n €600,- winstmaar mag niet klagen.
Ben net gestopt met m'n opleidingvolgend jaar weer.
---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 18:26 ----------
Kom lekker via randstad bij mij werkenHeerlijk verdienen, geen ruk doen !
callcenter, vakkenvullen, postbode, kan je zo beginnen![]()
Ben echt zo gaar als een koekie, vanavond indoor festival @ utje, maar kan mezelf amper van de bank hijsen. Iemand tips?
wat heb je gedaan en wat ga je doen? ik ga in februari weer beginnen, echt geen zin om tot september te wachten op een opleiding.
Heb fysiotherapie gedaan. Theorie is leuk, maar praktijk niet. Mensen beetje masseren en oefeningen laten doen, zie ik mezelf geen 40 jaar doen.
Met pre-workout crash ik 'm sowieso halverwege de party. En X wordt 'm niet vanavond, helft vd groep waarmee ik ga is daar zwaar op tegen.
Dus zuipen ze zich maar naar de klote met de gedachte dat dat ook maar iets beter is.