Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen een beetje masseren en oefeningen doen?
Weet niet wat voor opleiding jij hebt, maar ik heb alleen de eerste 3 weken wat lessen massage gehad.
Gaat bij ons wel aardig wat dieper
fysiotherapie is klere veel leren ook merkte ik al bij de opendag, sloeg een boek open en dacht oke, dit word hem niet
ik ga commerciele economie doen in feb

Ben echt zo gaar als een koekie, vanavond indoor festival @ utje, maar kan mezelf amper van de bank hijsen. Iemand tips?

is dat wat commerciele economie? ik zit ook te denken om volgend jaar iets in die richting te doen

ken een aantal mensen die het gedaan hebben, allemaal mooie bak, leuke baan (sales veelal). En volgens mij valt de opleiding qua niveau wel mee..
moet je maar eens google![]()
Heb fysiotherapie gedaan. Theorie is leuk, maar praktijk niet. Mensen beetje masseren en oefeningen laten doen, zie ik mezelf geen 40 jaar doen.
Met pre-workout crash ik 'm sowieso halverwege de party. En X wordt 'm niet vanavond, helft vd groep waarmee ik ga is daar zwaar op tegen.
Dus zuipen ze zich maar naar de klote met de gedachte dat dat ook maar iets beter is.
ja weet ook niet wat ik vanavond ga doen, heb geen zin om 17.50 te betalen voor een feest van 10 tot 3 :/ en heb gisteren ook al gedronken, zo word ik natuurlijk nooit shredded met oud en nieuw
Douchen, klaarmaken en naar de kroeg.. weet alleen nog niet wat we vanavond gaan doen :/
Lol, ja ik ga vanavond wel aan de zuip, al paar weken nks gedronken dus mag wel weer een keertje. Hoezo wil je shredded met o&n? December is sowieso geen goede maand om te cutten. Ik vreet non-stop chocoladepepernoten.

Dat lijkt op poedersuiker.
Weet je wat je voor de grap moet doen. Poedersuiker verpakken per kg en dan zo verkopen LOL.
epic fail