XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het is altijd nog minder geld als ik elk weekend zou uitgaan en mezelf kapot zou zuipen.

Je mag het verspilling vinden ik zie het als een gezellige dag met fam. vrienden en kennissen met om 00:00 mooi vuurwerk.

niets, k*t dag.

Fok dat voetbal, lekker getrained en saunatje. Dat maakt mijn dag goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice pic :)

die lock op dat topic van silentio, epic mod timing is epic

Vandaag verplicht sinterklaas vieren met schoonfamilie.

zitten na de tijd aan het avond eten, neefje wil bordje niet leeg eten.

dus wordt er gezegd; bordje leeg eten, dan wordt je net zo groot en sterk als pappa.

Zegt hij ineens; maar ik wil niet zo groot als pappa worden, maar zo groter worden als ome frank :D

epic ego boost is epic

Vandaag verplicht sinterklaas vieren met schoonfamilie.

zitten na de tijd aan het avond eten, neefje wil bordje niet leeg eten.

dus wordt er gezegd; bordje leeg eten, dan wordt je net zo groot en sterk als pappa.

Zegt hij ineens; maar ik wil niet zo groot als pappa worden, maar zo groter worden als ome frank :D

epic ego boost is epic

Ben trots op je ome Frank :)

Lol zat net het laatste stukje van het programma 'Overtreders' te kijken. Die jongen werd helemaal gek:D Ben wel benieuwd wat hij gebruikt had, iemand gezien?

Lol zat net het laatste stukje van het programma 'Overtreders' te kijken. Die jongen werd helemaal gek:D Ben wel benieuwd wat hij gebruikt had, iemand gezien?

volgens mij niet zozeer iets gebruikt. Echt zo een ventje dat expres leip gaat doen omdat hij weet dat het gefilmd word en dat de ogen op hem gericht zijn. T stoer vinden om ''gek in zijn hoofd'' te zijn met kort lontje

o lawd. Sinterklaas heeft Whey gebracht :roflol:

Net terug uit het cafe, vies doner kapsalon gegeten, pff k*t weekend

HAHA neppe jood.... als je een echte ajaxes was had je liever psv zien winnen ;) en je weet er niks van. Ze teren niet op belasting geld maar hebben heel slimme zaken gedaan ;)

Ag, het heldere lampje uit gemeente eindhoven combinatie met die dode philips gast is er ook weer @

nummer van heerlijk chickie;d , gistere toch niet voor niets uitgeweest( was drama verder)

Net klaar bij de tandarts, weer goed .. al 21 jaar geen klachten :D Jammer dat hij ermee stopt ..

Ik moet wijsbegeerte bissen. Vorig jaar 160blz vol slechte zinsconstructies, was echt moeilijk om die cursus te lezen laat staan begrijpen. Dit jaar nieuwe prof, cursus ongeveer 105blz. Interessante lessen en een prachtige cursus. Leest zo vlot, heb hem bijna uitgelezen & onderlijnd, straks is hij uit en kan ik dat vak links laten liggen, enkel nog een keer nalezen voor het examen en dan vlotjes door die multiplechoice walsen.
images?q=tbn:ANd9GcTAtvMhwjtTMCCTMSDGPQftUloYfLfSY0thRS1IP_Q4d8QSEmmXPw.png

kom erachter dat die chick een nichtje is van 2 maten van me hahah:P word leuke verrassing als ik der kan meenemen:P

Zou geweldig zijn als je je maten niets zegt en plots bij hun op een familiefeest opduikt met hun nichtje :D

Terug
Naar boven