Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak gewoon een topic aan op de misc, dan heb je m zo.Gvd, ik krijg dat topic niet gevonden op bodybuilding.com van die gozer die nog maagd is etc.. en zijn leven drastisch omgooit en dan fcking veel chicks versiert etc.
Kan iemand dat topic linken.
Karma will be rewarded

Zou geweldig zijn als je je maten niets zegt en plots bij hun op een familiefeest opduikt met hun nichtje![]()
helemaal omdat ze zaterdag al zeiden van hun probeer nou maar niets want je kunt der toch niet krijgen

HAHA neppe jood.... als je een echte ajaxes was had je liever psv zien winnenen je weet er niks van. Ze teren niet op belasting geld maar hebben heel slimme zaken gedaan
![]()
hoe noemt zo een tekening alweer waar je iemands uiterlijke kenmerken extra laat uit komen? bv: iemand met een grote neus die neus even groot laten uitkomen als zijn lichaam?
Zou geweldig zijn als je je maten niets zegt en plots bij hun op een familiefeest opduikt met hun nichtje![]()

1 m 89, 92 kg?Wanneer ik nu in de spiegel kijk denk ik eindelijk van: ja, je bent kasssssssssst
Carrefour gaf -70% op chocolade sinterklazen, heb ze alle 5 gekocht haha![]()

Gvd, ik krijg dat topic niet gevonden op bodybuilding.com van die gozer die nog maagd is etc.. en zijn leven drastisch omgooit en dan fcking veel chicks versiert etc.
Kan iemand dat topic linken.
Karma will be rewarded