MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gvd, ik krijg dat topic niet gevonden op bodybuilding.com van die gozer die nog maagd is etc.. en zijn leven drastisch omgooit en dan fcking veel chicks versiert etc.

Kan iemand dat topic linken :o.

Karma will be rewarded

Gvd, ik krijg dat topic niet gevonden op bodybuilding.com van die gozer die nog maagd is etc.. en zijn leven drastisch omgooit en dan fcking veel chicks versiert etc.

Karma will be rewarded
Maak gewoon een topic aan op de misc, dan heb je m zo.
Dan wel ff hier posten he ;)

Zou geweldig zijn als je je maten niets zegt en plots bij hun op een familiefeest opduikt met hun nichtje :D

haha jah toch:p helemaal omdat ze zaterdag al zeiden van hun probeer nou maar niets want je kunt der toch niet krijgen:P
even later stond ik met der te praten heb ook maar niet gezegd dat ik nummer al gekregen heb.

intresse is er wel als ik dit beetje goed lees ( tis meiden taal hea dat is gecodeerd) vragen als waarom moet je douche voor et sporte dan komen er leuke meiden? ( meer als grapje gevraagd trouwens:)

hoe noemt zo een tekening alweer waar je iemands uiterlijke kenmerken extra laat uit komen? bv: iemand met een grote neus die neus even groot laten uitkomen als zijn lichaam?

echt een zieke training gehad na een fakking verdoet weekend met alcohol en wiet:roflol:

Hele weekend echt geen reet gegeten denk 2000 kcal. Vandaag borst getraind en pr op 3 oefeningen

Net wat cadeaus gehad van me vriendin en haar ouders, wel leuk gebaar :).

Heb even geen zin meer in updates, komt wel weer als ik tijd heb.

Wanneer ik nu in de spiegel kijk denk ik eindelijk van: ja, je bent kasssssssssst

Carrefour gaf -70% op chocolade sinterklazen, heb ze alle 5 gekocht haha :o

Zou geweldig zijn als je je maten niets zegt en plots bij hun op een familiefeest opduikt met hun nichtje :D

Heb dat gehad met een oud collega,

heb met een nichtje van hem en kwam toen we net wat met mekaar kregen dus onaangekondigd ineens op een familie kerst gourmet aanzetten.

Die blik op zijn gezicht toen ik voor kwam rijden met me gti'tje; onbetaalbaar :D

lol zat ik net tegenover een 7/10 me lenzen voor het eerst in te doen, 30min en 10 tissues was het me eindelijk gelukt :fa:

Karma will be rewarded

Wil ik ook :(

Blik van haters, heerlijk om baas te zijn.

Castle

Terug
Naar boven