Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

begrijp me niet verkeerd hoor, in BB termen is het nog lang niet compleet.

als mensen fotos zien van 1/2jaar terug vragen ze 3/4x wie is dit hah

Echt matha****ing spierpijn in bovenbenen.. feelsgoodman.

Alleen ik loop daardoor wel als een homo die in zijn kont genomen is ... doesntfeelgoodman :o

ze.. ze ... ze zegt: me gusta

mother-god-meme.jpg

Ook het eerste wat bij mij op kwam toen ik het liedje voor het eerst hoorde.

Ik zag laatst ook een facebook pagina van m'n moeder staan waar ze 'me gusta' boven een liedje had gezet :roflol:

vandaag op weegschaal gestaan. 88kg. come at me

flink spierpijn in gehele rug+ hams, awww yeah :p

314dyk4.jpg

Van mijn bazen op het werk. Vond dit wel enorm sympathiek :)

Oke.. dus weet niet precies of dit mijn dag goed maakt maar voelde als een goede pokerhand, dikke pokerface en feest van binnen.

Gisterenavond weggeweest naar ehv, trein van 3:00 teruggepakt was best ver heen en rond 4:00 lekker bij me vriendin in bed gekropen. Toen zei 5min naar mijn in bed kwam vroeg ze of we nog ff naar beneden konden (vanwege ouders die lagen al te slapen) dus hebben we beneden een leuk en vooral LANG beginnetje gemaakt en daarna afgemaakt boven in bed. Geen details, maar omdat ik best ver heen was moest ik wel even me best doen (voor mezelf).

Rond 6:00 zijn we gaan slapen, daarvoor weer even naar beneden geweest om even snel wat te eten. Iets van magere yoghurt was het dacht ik, toen we daarna weer naar boven gingen kwam net haar zus thuis die mij op dat moment dus ook met me naakte getrimde stierenreet snel de trap op zag lopen. Om 8:00 ging vervolgens weer de wekker (ja 8:00) FUUUUUUUUU, nog even blijven liggen tot 8:45 want ze moest om 9:00 beginnen in de sportschool, ik ben natuurlijk mee geweest en heb een rugtraining neergezet van 2uur (echt bejaardensnelheid maar toch). Om 11:30 waren we weer klaar en teruggegaan naar haar huis om me spullen op te halen dan zouden we bij mij gaan douchen wat nog steeds niet gebeurt is. We hebben een 2e ronde gedaan en wtf,,,,, knettergeilheid op de schaal van FUUUUUUUUUUUUUU.

Ging echt zalig, toen we klaarwaren zijn we in slaap gevallen tot ongeveer 16:00, toen heb ik ze wakker gemaakt beetje lief gedaan en me eigen aangekleed en even gewacht op haar. Toen ze terugkwam van de badkamer zei ze verlegen dat ze open was (ik wtf?). Ik dacht dat ze ongesteld was omdat ze gisteren gestopt was met de pilcycle, maar bleek dus niet. Wat het wel was dat langs de zijkant van haar duwgaatje helemaal openlag (ja wtf zijkant). Dus ik zeg hoe kan dat, ze zegt dat ze het zelf ook niet weet, nja zal wel dan... vanavond even proberen of het nog pijn doet en anders kan ze lekker haar onderarmen gaan trainen.

Maar ik was dus 16:30 naar huis gegaan, mezelf helemaal volgegooid met eten nu wachten tot ongeveer 21:30 - 22:00 als ze afgewerkt is dan lekker douchen en nachtje in mijn bed doorbrengen :).

Zo, dat was mijn avond en nacht, wel goedmakend toch??

Karma voor de moeite aub (ik geef terug uiteraard)

Hiscore van klaarkomen op een dag is bij deze verbroken (voor haar dan), fuuuuu baas boven baas en haters gaan lekker haten xx.

net basketballwedstrijd gewonnen
3 scoops hard genomen ik ging echt fuarking lekker
ben hem nu wel onmenselijk hard aan het crashen

gisteren teveel geld uitgegeven aan drank dus vanavond aan de hard! :o

Penalty lekker in de kruising geschoten & daardoor gelijk gespeeld vandaag.
Leuke wedstrijd.

Dat ik vanaf vandaag weer begonnen ben met bulken! Goal = 90KG, wou het eerst zonder pre workouts doen, maar hoor toch goede dingen over noxi :) 5-6x per week trainen, goed eten en binnen 8 maand 90KG(op nuchtere maag).

Dat ik vanaf vandaag weer begonnen ben met bulken! Goal = 90KG, wou het eerst zonder pre workouts doen, maar hoor toch goede dingen over noxi :) 5-6x per week trainen, goed eten en binnen 8 maand 90KG(op nuchtere maag).

Succes, bekeek daarnet je progressie topic van 1 jaar nog even en je hebt nu al een streeffysiek voor mij, alleen dan droger.

Succes, bekeek daarnet je progressie topic van 1 jaar nog even en je hebt nu al een streeffysiek voor mij, alleen dan droger.

hehe ty :) Afgelopen maanden ging langzaam door cutten en vakantie van 1 maand... Nu eindelijk klaar met cut, ik ga vol bulken en verwacht nu zeker mijn progressie te versnellen, 90 klinkt misschien weinig, maar ik wil het met een toelaatbaar vp binnen 8 maand halen.

Terug
Naar boven