newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je horen wat voor mooi nummer ik net gevonden heb:
http://www.youtube.com/watch?v=VrrY2umijP4&feature=related
.Oke.. dus weet niet precies of dit mijn dag goed maakt maar voelde als een goede pokerhand, dikke pokerface en feest van binnen.
Da's zoooo'n epic gevoel.Hopelijk traint ze dan ook haar kaken & tong wat. Anders kan je die training beter voor jezelf doenvanavond even proberen of het nog pijn doet en anders kan ze lekker haar onderarmen gaan trainen.

Dat ik vanaf vandaag weer begonnen ben met bulken! Goal = 90KG, wou het eerst zonder pre workouts doen, maar hoor toch goede dingen over noxi5-6x per week trainen, goed eten en binnen 8 maand 90KG(op nuchtere maag).
Succes, bekeek daarnet je progressie topic van 1 jaar nog even en je hebt nu al een streeffysiek voor mij, alleen dan droger.
Afgelopen maanden ging langzaam door cutten en vakantie van 1 maand... Nu eindelijk klaar met cut, ik ga vol bulken en verwacht nu zeker mijn progressie te versnellen, 90 klinkt misschien weinig, maar ik wil het met een toelaatbaar vp binnen 8 maand halen.