MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

pics

pics

pics.:mad:

foto's bro! <3

Foto's staan nog niet online

If you cant handle me bulking, then you dont deserve me when I'm shredded.

Lol dit is de mannenversie van de quote die ik echt schijtehard haat:
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
― Marilyn Monroe

OT: na 2 maanden laptop overal naartoe sleuren met een apart desktop toetsenbord, eindelijk terug een laptop toetsenbord. **** yeah.

pics or didnt happen.

mijn dbb zelfmoord komt nader... Na meer dan 6 jaar.

maare wat moeten wij dan zonder jouw intellect?

Vandaag voor de eerste maal 90kg gedrukt op de bench :D

En sinds ik (2 trainingen) met een barbell deadlift, t.o.v. toestel, heb ik voor de eerste maal het gevoel dat ik mn rug train. (100kg voorlopig, komt wel goed)

Mijn pull ups worden ook explosiever, kzou graag een muscle up kunnen.

too much yucky

dat ik zo ga bellen naar callcenter om te zeggen dat ik stop, ben 4uur geweest en ik weet genoeg , die 5euro/uur is me dat egtt niet waard gewoon.

& dat ik vanmorgen in de spiegel keek en gewoon het fysiek zag dat ik een jaar geleden van gedroomd zou hebben! ;o , gistermorgen gewogen en nog 0.5kg en dan ben ik 30kg lichter dan vorig jaar;d

dat ik zo ga bellen naar callcenter om te zeggen dat ik stop, ben 4uur geweest en ik weet genoeg , die 5euro/uur is me dat egtt niet waard gewoon.

& dat ik vanmorgen in de spiegel keek en gewoon het fysiek zag dat ik een jaar geleden van gedroomd zou hebben! ;o , gistermorgen gewogen en nog 0.5kg en dan ben ik 30kg lichter dan vorig jaar;d

Heb je progressie fotos genomen door het jaar heen?

van me hoofd wel hah, heb nog wel paar fotos op telefoon staan maar die geven niet egt duidelijk beeld want ik pose nooit.
kan vandaag of morgen/maandag wel is foto van nu maken en foto van toen ( gezicht dan, monsterlijk;P)

klinkt echt nice man

Terug
Naar boven