AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

owja ik ben dus 1 lens kwijt, komt pas donderdag binnen. KAN ik vanavond 3-4 uurtjes 1 lens in ipv 2 zonder hersenaids te krijgen

Ja uurtje les

OT: best gezellige avond gehad, echt vaag kreeg zwaar veel versierpogingen op mijzelf terwijl vriendin langs me stond **** the wat. Als ik met me maten op stap ben moet ik zelf op een wijf afstappen en nu heb ik een vriendin komen ze op mij af...

my mind is blown.....

Ja uurtje les

OT: best gezellige avond gehad, echt vaag kreeg zwaar veel versierpogingen op mijzelf terwijl vriendin langs me stond **** the wat. Als ik met me maten op stap ben moet ik zelf op een wijf afstappen en nu heb ik een vriendin komen ze op mij af...

my mind is blown.....
Logisch toch? :o

Ja uurtje les

my mind is blown.....

Das altijd zo. Hele jaar :fa: en zodra je vriendin hebt kom je de leukste vrouwen tegen.

Hoezo, snap er niks van of ze mij gewoon liggen te flashen van bovenaf. Normaal moet ik moeite doen, en nu hoef ik maar te zeggen ga je mee tegen een willekeurige dame en ze ligt langs me.

Zwaar vaag, maar heb het nu gelukkig gezellig met me meisje hehe.
Das altijd zo. Hele jaar :fa: en zodra je vriendin hebt kom je de leukste vrouwen tegen.

Nja, niet echt :fa: hehe. Afgelopen jaar 3 vriendinnen gehad (dit is de 4e en beste), andere 3 waren meer coïtus relaties voor een aantal weken. Nu gewoon liefde :D

:o o lawd.

gif zag ik net op misc staan lol

Nice gif, fafpapfpafpafpapfpafap.

Nee geen fap, velletje begint te schuren dus moet even rust hebben :(

Met die stats van jou? Doe een keertje katabool en steel een beetje uitstraling van mij en je ligt met 3 wijven in bed brah. Vanavond nog bish!!

Terug
Naar boven