doe je avatar eens in het groot.Deze lijkt op mijn exxxx fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe je avatar eens in het groot.Deze lijkt op mijn exxxx fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck![]()
Deze lijkt op mijn exxxx fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck![]()
Wat is nou precies je punt?

Wel beta man, heb zelf 1.5 maand zonder volgehouden, reageerde daarna 2x zo goed op pre workouts, gewoon ff doorzetten.
Nice man. Lessen van 60min?
Logisch toch?Ja uurtje les
OT: best gezellige avond gehad, echt vaag kreeg zwaar veel versierpogingen op mijzelf terwijl vriendin langs me stond **** the wat. Als ik met me maten op stap ben moet ik zelf op een wijf afstappen en nu heb ik een vriendin komen ze op mij af...
my mind is blown.....

Ja uurtje les
OT: best gezellige avond gehad, echt vaag kreeg zwaar veel versierpogingen op mijzelf terwijl vriendin langs me stond **** the wat. Als ik met me maten op stap ben moet ik zelf op een wijf afstappen en nu heb ik een vriendin komen ze op mij af...
my mind is blown.....
en zodra je vriendin hebt kom je de leukste vrouwen tegen.Nja, had Noxi op, booner voelde wel k*t maar in de avond goed gemaakt. Kon eindelijk weer eens lekker deadliften, ging wel lekker maar nog steeds niet wat ik wilde.
o lawd. Das altijd zo. Hele jaaren zodra je vriendin hebt kom je de leukste vrouwen tegen.
hehe. Afgelopen jaar 3 vriendinnen gehad (dit is de 4e en beste), andere 3 waren meer coïtus relaties voor een aantal weken. Nu gewoon liefde 

Nja, niet echthehe. Afgelopen jaar 3 vriendinnen gehad (dit is de 4e en beste), andere 3 waren meer coïtus relaties voor een aantal weken. Nu gewoon liefde
![]()

Met die stats van jou? Doe een keertje katabool en steel een beetje uitstraling van mij en je ligt met 3 wijven in bed brah. Vanavond nog bish!!