pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol Rijst verzin gewoon leuke verhaaltjes zodat mensen karma geven, gewoon karma geil dus.
OT: Vandaag met nieuwe trainingschema begonnen, puur om ''Obee'' in te halen, daar zit dus ook zwemmen in. Vannochtend nog van 7 tot 8 uur gezwommen, daarnaast 5-6 splitschema per week en 2x zwemmen per week. Alles een beetje opgeschroeft![]()
Beide cam-kwaliteit denk ik, mijne in ieder geval wel

rot eens op jongen hater, blijf maar erin geloven maar nogmaals alles op waarheid gebaseerd. Iedereen kan me "pleziertjes" waarderen, en me vriendin weet nu ook dat ik hierop post maar nog niet onder welke gebruikersnaam dus doe best rustig aan laatste tijd (gewoon voor de zekerheid).
Mijn fantasieniveau ligt niet zo heel erg hoog, zou wel knap zijn als je dat allemaal kon verzinnen denk je niet? Maar heee, iedereen moet gewoon lekker zelf geloven, kan ook stoppen en dan krijg ik karma's waar me updates blijven...
zzzzz

rot eens op jongen hater, blijf maar erin geloven maar nogmaals alles op waarheid gebaseerd. Iedereen kan me "pleziertjes" waarderen, en me vriendin weet nu ook dat ik hierop post maar nog niet onder welke gebruikersnaam dus doe best rustig aan laatste tijd (gewoon voor de zekerheid).
Mijn fantasieniveau ligt niet zo heel erg hoog, zou wel knap zijn als je dat allemaal kon verzinnen denk je niet? Maar heee, iedereen moet gewoon lekker zelf geloven, kan ook stoppen en dan krijg ik karma's waar me updates blijven...
zzzzz

Zit je me nou belachelijk te maken?