MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bench PR :D

Gister opeens een meisje van meisje van m'n bassisschool herkend, had vroeger altijd haat aan haar maar nu is ze damn lekker geworden en nog tof ook. :)

Gisteravond toen we naar een discotheek reden. Ik zat naast de bob. We reden door zo'n dorp, stoplicht op rood geen hond op de weg. Ik zeg tegen hem: waarom gaan die lichten niet op groen? Er rijdt hier helemaal niemand. Hij heel zachtjes door rijden om vervolgens even stil te staan, en hij besluit dan toch gewoon door te rijden ondanks dat hij nog steeds op rood stond. Terwijl we bijna de kruising oversteken zeg ik: er zou nu maar een wout(politie) aankomen. Een halve seconde nadat ik dat gezegd had BAM politie kwam van rechts. Duurde maar een paar seconde voordat het bordje STOP POLITIE brandde. Wij naar de kant, hij heeft zich er uiteindelijk uit weten te lullen en de boete van €210,- weten te omzeilen... 'de politie had hem niet daadwerkelijk door rood zien rijden' NICE!:D

4x 80 kg en erna 2x 82,5 kg bench ^^

Heeft iemand oefeningen om kleiner kont te krijgen?

plaatselijk vet verbranden heeft een miniem effect toch? zou willen dat het anders was heb een relatief dikke kont en ook nog eens een holle rug daardoor mijn kont extra geaccentueerd wordt. :(

plaatselijk vet verbranden heeft een miniem effect toch? zou willen dat het anders was heb een relatief dikke kont en ook nog eens een holle rug daardoor mijn kont extra geaccentueerd wordt. :(

Nee, heb juist te veel spiermassa daar, denk door het squatten vinden meisjes dat sexy?

Morgen naar Londen t/m donderdag :cool:
Maar wat Whey in me tas gestopt om iig wat eiwitten binnen te krijgen :D

Nee, heb juist te veel spiermassa daar, denk door het squatten vinden meisjes dat sexy?
dacht ik wel, heb ik ook maar dan van nature(train niet meer). anders was cutten een optie maar aangezien het spiermassa is moet je er maar mee leren leven. en voor raad over wat vrouwen sexy vinden ben ik de laatste bij wie je moet zijn.

vind jij gespierde kont bij mannen sexy?

Opmerking van een user van dbb,
hilarisch gewoon !!!

Same prob. Bitches be mirin' dat aesthetic butt :cool:

vind jij gespierde kont bij mannen sexy?
heb net gezegd dat ik het graag anders zou zien bij mezelf. maar dat neemt niet weg dat ik een fulltime mannenkonten gaper ben, waarom weet ik niet. maarre kan niet fappen ..euh ik bedoel oordelen zonder pics.

wil je foto van mijn kont?

Terug
Naar boven