Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, daar moet ik niet aan denken
Dat gaat op de zenuwen werken
Ivm de feestdagen wilde ik nog even gaan trainen, dus ja..dan maar een keertje wel.

w00p nieuw blousje voor de kerstdagen is net optijd binnen
![]()
Men neme een stoel, men neme de DSI, men dropt kind op stoel; kijkt heel lelijk en waarschuwt 1x..Vervelende mensen die kinderen meenemen naar de sportschool, bij ons ook altijd. Kinderen over aan zitten en mee spelen, hoop altijd stiekem dat het een keer goed fout gaat.![]()
Men neme een stoel, men neme de DSI, men dropt kind op stoel; kijkt heel lelijk en waarschuwt 1x..
Kind komt echt niet meer van zijn stoeltje af hoor![]()
Maar inderdaad, er zijn ook van die etters die de hele gym rondrennen en waar moeders (moeke's?) het allemaal maar best van vindt. Bloed irritant.

Men neme een stoel, men neme de DSI, men dropt kind op stoel; kijkt heel lelijk en waarschuwt 1x..
Kind komt echt niet meer van zijn stoeltje af hoor![]()
Maar inderdaad, er zijn ook van die etters die de hele gym rondrennen en waar moeders (moeke's?) het allemaal maar best van vindt. Bloed irritant.

M'n trainingsmaat verslagen met armpje drukken, terwijl hij 1 jaar langer traint oh yeahh
![]()
Boefje xxmisschien door de kou, tocht ofzo? is maar een gokje.Hier hetzelfde
Iemand enig idee waarom ik zo'n last heb van m'n rug .. ga echt kapot van de pijn... vanmorgen met opstaan nergens geen last van gehad, even stukje hard ge lopen, geen last gehad .. kom thuis ga even zitten en voel gelijk een stekende pijn in mijn onderrug. Kruik gemaakt omdat dat meestal wel helpt ( rond 10:30 ) heel even gezeten. Daarna met opstaan een zware steek erin. Als ik loop is er geen probleem dan gaat het wel, maar wanneer ik opsta loop ik net als een oude opa zoveel last heb ik ervan
Nu, kijk ik inde spiegel zie ik op m'n onderrug een grote rode vlek ongeveer 10 bij 10 .. iemand een idee?
koste maar 12.5 euros, kan ik nog een actie boek kopenhaha, waarom niet.
nadat ik het 'waar geloof jij in' topic heb gelezen, wil ik me wel verder wil verdiepen in tegenargumenten van religie. 'te god dilusion' ja, dat wordt hem!
ot, heb mijn andere cadeaus nog niet opengedaan.

Nu, kijk ik inde spiegel zie ik op m'n onderrug een grote rode vlek ongeveer 10 bij 10 .. iemand een idee?
? anders zsm naar de docter problemen met je rug moet je niet lichtjes afschudden.