AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Roodheid wijst meestal op een ontsteking toch

Ok .. hmm maar eens kijken dan

misschien door de kou, tocht ofzo? is maar een gokje.

Ik zit al 3 dagen binnen .. warme trui aan..

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 16:02 ----------

Misschien door je kruik :) ? anders zsm naar de docter problemen met je rug moet je niet lichtjes afschudden.

Njah, als ik er bijna 6 uur later nog rode huid van heb, is er iets niet goed ..

hahah nee man, k zag der met der vriendinnen.

hoorde van dat gegil wat ik eerder altyd op het vmbo hoorde, toen wist ik dat het egt te jong was...

me zusje is 13 als die met een jongen van 17 in huis komt sla ik die lam man, kan gewooon niet haha

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 16:12 ----------

-----------------------------------\\

#Zonnebank

tentamen gehaald voor het eerst @ wo aaw yeaaaa

Lol, en dan nog met gemak precies :o

kom er maar in epic bulkdagen, lol vandaag niks anders gedaan dan liggen coïtusen (onderop jaja) slapen en eten. En echt zwaar veel eten.

Vanavond weer aan de gang, net zak met 11 oliebollen opgegeten nonmnonmnonom.

inb4 90kg 15%vp

kom er maar in epic bulkdagen, lol vandaag niks anders gedaan dan liggen coïtusen (onderop jaja) slapen en eten. En echt zwaar veel eten.

Vanavond weer aan de gang, net zak met 11 oliebollen opgegeten nonmnonmnonom.

inb4 90kg 15%vp

Pic van je afrikanen pens?

4 pasteitjes met kip onmnomnonnmnonm, vanmorgen ook al hele leverworst opgebakken (wel zo halve kleine) maar was lekker nonmonnmnonmnom.

Morgen gewoon zuipen care,, medicijnen slaan aan dus amandeltjes doen niet zo veel pijn meer. Alleen bij niezen en gapen en hard praten. Kan tenminste weer fatsoenlijk ademhalen.

kvk trouwens, dan kan ik weer wat verdelen over mensen :)

wut waar? heb foto gemist/nog niet gezien

10pdrn8.png

loop je nou hier ook al stoer te doen met die arm hoody, komop met een beetje tren en deca heeft iedereen zo'n arm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven