Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als je series gaat moet je je nummer geven, no homo. ik kom Roth er ook tegen hoop ik
epic dbb pose

, waar zo genaamd niemand aan kan komen hahaha.
Ik snap echt totaal niet waar je het over hebt, maar pak haar
Je hebt niks geprobeerd omdat je haar wil friendzonen?gister afgesproken met chick die een vriend heeft. wou met haar zoenen omdat ik deels aangeschoten was en 11 dagen niet gefapt had/heb maar dat wou ze niet. vroeg ze vandaag of ik naar dr toe wou komen. dus ik in bad geweest daar en niks geprobeerd om haar te friendzonen
Je hebt niks geprobeerd omdat je haar wil friendzonen?
Wut?
En je zat met haar in bad?
gister afgesproken met chick die een vriend heeft. wou met haar zoenen omdat ik deels aangeschoten was en 11 dagen niet gefapt had/heb maar dat wou ze niet. vroeg ze vandaag of ik naar dr toe wou komen. dus ik in bad geweest daar en niks geprobeerd om haar te friendzonen
.31 December kvk bishes, degene die vanavond om 0:00 post in dbb nachtcafe krijgt van mij 1 week karma.

Ben toch ziek als een hond dus care, maar toch liever doe ik het niet want dan voel ik me nog meer forever alone![]()
als je op die tijd post.