MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Had je geen grotere true story meme?

als je series gaat moet je je nummer geven, no homo. ik kom Roth er ook tegen hoop ik :o

epic dbb pose

Haha ja ik ga, zal wel even in PM geven.
Ik zit wel nu nog in België dus nu beter nog niks sturen, zal misschien wat meer kosten als je sms't / belt nu.

En no worries, ik praat geen West Vlaams :)

Ja vandaag is de dag weer aangekomen dat iedereen naar de klote gaat.

Ik ben net wakker, lekker dikke uitsmijter gemaakt. 5 eieren en 4 boterhammen yeahh.

En net is er uit engeland nog een potje diamon labs gekomen:D, waar zo genaamd niemand aan kan komen hahaha.

En vanavond lekker wauzeeeeeeeeeeeeeeee

Ik had btw wel gehoopt dat iemand een dank topic zou maken. Om Eric en Big T te bedanken.

huhhhh ben in de war, had gisteren met een chick afgesproken die ik donderdag had ontmoet, leuk meisje maar ze heeft een vriend. een vriend van mij kent haar en zegt dat zei de chuck norris is van friendzonen. dus ik probeerde haar gisteren, terwijl ik best aangeschoten was, een cheeky zoentje te geven, maar dat wou ze dus niet vanwege die vriend. Dus ik denk oké dat word wachten tot dat uit is ;(

zegt ze net dat ze zich verveelt, alleen thuis is en dat ze samen in bad wilt gaan huuhhhh, dus ik ga daar heen en in bad en vervolgens zonder een move ofzo te maken weer naar huis om haar te friendzonen

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 14:43 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=81-eLoXKMaE

Ik snap echt totaal niet waar je het over hebt, maar pak haar

Ik snap echt totaal niet waar je het over hebt, maar pak haar

gister afgesproken met chick die een vriend heeft. wou met haar zoenen omdat ik deels aangeschoten was en 11 dagen niet gefapt had/heb maar dat wou ze niet. vroeg ze vandaag of ik naar dr toe wou komen. dus ik in bad geweest daar en niks geprobeerd om haar te friendzonen

gister afgesproken met chick die een vriend heeft. wou met haar zoenen omdat ik deels aangeschoten was en 11 dagen niet gefapt had/heb maar dat wou ze niet. vroeg ze vandaag of ik naar dr toe wou komen. dus ik in bad geweest daar en niks geprobeerd om haar te friendzonen
Je hebt niks geprobeerd omdat je haar wil friendzonen?
Wut?
En je zat met haar in bad?

had beter verwacht van je bro :(.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

31 December kvk bishes, degene die vanavond om 0:00 post in dbb nachtcafe krijgt van mij 1 week karma.

Ik shine weer hard, ik kan regelrecht het superdude topic in brodaaaaaaaa.

Chickies zijn niet meer veilig voor mij, wazzaaaaaaaaaaaa

Terug
Naar boven