Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was gisteren in de gym, stond te praten met een lekkere cougar daar (lichaam waar menig vrouw van droomt ffs), vertelt ze me doodleuk dat ze alleen zit vanavond. Damn. Had ik dat maar eerder geweten dan had ik dr zelf wel uitgenodigd. Ik heb ook nog wel ergens een flinke romeinse kaars![]()

United brillenzoekers?Mijn bril verloren tijdens het hardlopen (had hem af gedaan omdat ik toch niets zag met die motregen), maar kreeg hem na afloop netjes terug dankzij een oplettende mede loper en een behulpzame organisatie !!
Interessant beroep.. Jij deelt graag?

, goede zaak voor mij toch?PicsZusje komt net thuis met een nieuwe vriend. Haha een 5e ranks mongoilide aap, vertiefde gezicht, goude tand, niks petje, piercing.
Hij stelde zich netjes voor en eet vanavond mee, hahahaha goede avond voor mij. Zo even pronken met me vriendin als ze is afgewerkt.
Zusje was mooi, maar sinds begin dit jaar is ze dik geworden en niet mooi meer.
Dus pics zal ik besparen.
Zeg haar dan dat ze dik is en dat ze moet vermageren?

Maybe, maar ze is nog minderjarig dus beter ga je voor echte damens.
En hee, eleturtle vertel je meisjes dat ze te dik zijn of lelijk dan krijgen ze een minderwaardigheidscomplex en dat wil ik me zusje besparen.
Ja echt waar, zo was ik ook toen ik 15-16 was. Continu vervelen en het resultaat is toch wel te zien![]()
bish kan toch komen vanavond 

Je hebt niks geprobeerd omdat je haar wil friendzonen?
Wut?
En je zat met haar in bad?
Idd ik snap het ook niet echt haha.
Je zit met een chick in bad en je friend zoned haar haha.
had beter verwacht van je bro.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]