AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Was gisteren in de gym, stond te praten met een lekkere cougar daar (lichaam waar menig vrouw van droomt ffs), vertelt ze me doodleuk dat ze alleen zit vanavond. Damn. Had ik dat maar eerder geweten dan had ik dr zelf wel uitgenodigd. Ik heb ook nog wel ergens een flinke romeinse kaars ;)

Was gisteren in de gym, stond te praten met een lekkere cougar daar (lichaam waar menig vrouw van droomt ffs), vertelt ze me doodleuk dat ze alleen zit vanavond. Damn. Had ik dat maar eerder geweten dan had ik dr zelf wel uitgenodigd. Ik heb ook nog wel ergens een flinke romeinse kaars ;)

She wants you

Mijn bril verloren tijdens het hardlopen (had hem af gedaan omdat ik toch niets zag met die motregen), maar kreeg hem na afloop netjes terug dankzij een oplettende mede loper en een behulpzame organisatie !!

Zusje komt net thuis met een nieuwe vriend. Haha een 5e ranks mongoilide aap, vertiefde gezicht, goude tand, niks petje, piercing.

Hij stelde zich netjes voor en eet vanavond mee, hahahaha goede avond voor mij. Zo even pronken met me vriendin als ze is afgewerkt.

Mijn bril verloren tijdens het hardlopen (had hem af gedaan omdat ik toch niets zag met die motregen), maar kreeg hem na afloop netjes terug dankzij een oplettende mede loper en een behulpzame organisatie !!
United brillenzoekers?

Zusje komt net thuis met een nieuwe vriend. Haha een 5e ranks mongoilide aap, vertiefde gezicht, goude tand, niks petje, piercing.

Hij stelde zich netjes voor en eet vanavond mee, hahahaha goede avond voor mij. Zo even pronken met me vriendin als ze is afgewerkt.
Pics

niet van de vriend

Zusje was mooi, maar sinds begin dit jaar is ze dik geworden en niet mooi meer.

Dus pics zal ik besparen.
images?q=tbn:ANd9GcT78BCM8IbRGKGbGa5K8b73bGoWYaTVrGtHmkctGUxaGj_jOnVP&t=1.jpg

gewoon strong bulk, care pinda.

Rijst? Maak ik kans bij haar?

Zeg haar dan dat ze dik is en dat ze moet vermageren?

Maybe, maar ze is nog minderjarig dus beter ga je voor echte damens.

En hee, eleturtle vertel je meisjes dat ze te dik zijn of lelijk dan krijgen ze een minderwaardigheidscomplex en dat wil ik me zusje besparen.

Ja echt waar, zo was ik ook toen ik 15-16 was. Continu vervelen en het resultaat is toch wel te zien :)

gouden tand?

o lawd :roflol:

Maybe, maar ze is nog minderjarig dus beter ga je voor echte damens.

En hee, eleturtle vertel je meisjes dat ze te dik zijn of lelijk dan krijgen ze een minderwaardigheidscomplex en dat wil ik me zusje besparen.

Ja echt waar, zo was ik ook toen ik 15-16 was. Continu vervelen en het resultaat is toch wel te zien :)

het resultaat van je minderwaardigheids complex ?

uitslag van de M flink verminderd:D bish kan toch komen vanavond :D

bicep knalt er zowat uit als ik aan span;O tot pijn aan toe :$

Je hebt niks geprobeerd omdat je haar wil friendzonen?
Wut?
En je zat met haar in bad?

Idd ik snap het ook niet echt haha.
Je zit met een chick in bad en je friend zoned haar haha.

had beter verwacht van je bro :(.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i knowwww, zij was al in bad geweest en ik ging gewoon na haar, puur om te laten zien dat ik niet iemand ben die alleen maar naar dr toegaat voor dat dere, wat gister niet lukte bij haar. dus cool gespeeld ook al gaf ze nu wel signalen en gister niet, maar ipv weer afgewezen te worden door haar niks geprobeerd, moest ook nog snel door naar vrienden dusja:rolleyes:

ik had nog willen jizzen in haar bad, maar aangezien ik 11 dagen niet gefapt had zou dat niet goed zijn afgelopen, dus nu maar even normaal met haar praten, ervoor zorgen dat het uitraakt met die beta vriend en dan haar hitten. offffffffffff er 10 hitten vanavond bij amsterdam unitedd

ben je verplicht guess!

hoop dat die bish komt ( kans=90%) anders word het nog moeilijk om 1tje scoren:'( vanavond aangezien ik niet naar een feestje ga maar hier in dorp blijf met maten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven