AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik spreek namens IWJ in dit topic:

Lisa topic=weg!

Hoop dat hij nog geen eind aan zn leven heeft gemaakt :P

Niet gebanned

****yea

fuaaark weer zieke dromen gehad en me record verbroken ;16 dagen ongefapt

geen kaarten, winning

holy mother, nice! Any updates?

ja heb net 20 wouten in elkaar geslagen, ze kwamen me ophalen

fuaaark weer zieke dromen gehad en me record verbroken ;16 dagen ongefapt

Dat is meestal na X gebruik. Die dromen:D.

Moet je nog 5htp er bij slikken, dan ;)wordt helemaal sick. 1 keer werd ik wakker helemaal bezweet en tintelde mijn lichaam echt voor 10min lang.

Echt bizar die dromen altijd na x, ze lijken zo real. Van de week was ik ook aan het dromen dat ik aan het fappe was. Zo half slapen zeg maar. Echt een bizarre boner.

True storry.

22 karma op de kop af voor 1 post.

LIKE A BAUS

Jonge, karma is toch niet interessant :o

Ik plaats 1x kvk neer en krijg 9 karma :trollface:

Ik plaats 1x kvk neer en krijg 9 karma :trollface:

jij bent een sletje

come-bro-10.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 14:54 ----------

even een serieuze vraag, wanneer en hoeveel kan je het beste creatine nemen. heb nooit echt 6 weken volgehouden aangezien ik het k*t vond bij te houden. maar ik dacht dat 5gr 30min voor het trainen goed was?

jij bent een sletje

come-bro-10.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 14:54 ----------

even een serieuze vraag, wanneer en hoeveel kan je het beste creatine nemen. heb nooit echt 6 weken volgehouden aangezien ik het k*t vond bij te houden. maar ik dacht dat 5gr 30min voor het trainen goed was?

ik doe het na het trainen, gewoon samen met de whey, en op rustdagen sochtends ook. zorg gewoon dat je elke dag 5 gram binnenkrijgt, voor crea maakt het volgesmij niet gek veel uit wanneer je het neemt

ik doe het na het trainen, gewoon samen met de whey, en op rustdagen sochtends ook. zorg gewoon dat je elke dag 5 gram binnenkrijgt, voor crea maakt het volgesmij niet gek veel uit wanneer je het neemt

kijk daar heb wat ik aan, blij dat je niet gebanned bent :$

Maakt inderdaad niet uit wanneer je het inneemt. Ik deed het altijd gewoon door 1 van m'n shakies. Gebruik het niet meer tho.

Terug
Naar boven