XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dammit. Die cougar chick waar ik het eerder over had stond net ineens voor mn deur. Beetje lekker lopen tong-tijgeren op mn comfy stoel, begint ze ineens met van die high-fidelity shit, jeweetwel: "Waar denk je aan?", "Je hebt toch niet meerdere meiden tegelijk he?" en "Nu heb ik wel credits opgebouwd he. Stuurde je vanochtend al een smsje, en nu sta ik voor je deur".

Na de standaard antwoorden "Niks", "Honderden." en "Mmhmm." bekroop me gelijk het gevoel dat deze chick wel gelijk heel veel verwacht en volgens mij ook gelijk wel heel erg hard van stapel loopt. Not good. Ze is dan misschien wel heel geil, maar ze loopt ook bij mij in de sportschool en als ze daar psycho gaat lopen doen omdat mis gaat (en dat gaat het)....damn.

Morgenavond van bil, of nu de stekker eruit? Decisions decisions.

morgen nken, foto's geven aan ons en daarna haar negeren en zoeken naar een andere chick/cougar. deze cougar zal dan jaloers worden dat je haar geen aandacht geeft en komt dan weer terug zonder die 'high-fidelity shit' :D

morgen nken, foto's geven aan ons en daarna haar negeren en zoeken naar een andere chick/cougar. deze cougar zal dan jaloers worden dat je haar geen aandacht geeft en komt dan weer terug zonder die 'high-fidelity shit' :D
..., en der fb niet vergeten hé;)

Whami kap eens met elk topic in de richting te sturen van die Lisa shit, zo leuk was het nou ook weer niet daarnaast staat EricR al weer klaar met z'n lock

Whami kap eens met elk topic in de richting te sturen van die Lisa shit, zo leuk was het nou ook weer niet daarnaast staat EricR al weer klaar met z'n lock
qft

Was grappig, maar in elk topic zeggen dat je een grappige meme had is ook wel wat overdreven

tumblr_lexm26DAr71qgoelno1_500.jpg

Wie is Lisa?

30gram brinta
400gram kip
200gram makreel
1/3 bordje patat
1/3 bordje rijst
stuk droge worst
whey

190eiwitten,82vetten,73khd

en dat noemen ze dan cutten! hahaha

Laatst bewerkt:
nieuwe gym gevonden in breda:) (oude in de buurt was afgebrand) Pure Fitness breda:)
denk dat ik me daar maar ga inschrijven :)

Waar is het danstopic heen?

haha misc troll actie, me gusta

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I'd hit it....

with mah louisville Slugger.

Ben al een tijdje clean (van de AAS jongens, geen drugs) en ga lekker vooruit. Pak aardig wat massa en kracht de laatste tijd. Kreeg vandaag zelfs een opmerking van 1 van de instructeurs dat ik zo'n grote jongen ben :o
Binnenkort weer effe stats opnieuw opmeten, stats zijn ook al enkele maanden oud.

pics?

Nieuw deadlift PR neergezet, 180 kg :)

Vorig jaar tegen het einde van april deed ik voor het eerst een deadlift, 200 binnen een jaar? Challenge accepted!

Terug
Naar boven