Kab00m
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Vetpercentage
- 12%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben al een tijdje clean (van de AAS jongens, geen drugs) en ga lekker vooruit. Pak aardig wat massa en kracht de laatste tijd. Kreeg vandaag zelfs een opmerking van 1 van de instructeurs dat ik zo'n grote jongen ben
Binnenkort weer effe stats opnieuw opmeten, stats zijn ook al enkele maanden oud.

Zo uit eten, wilde onbeperkt kip of tapas gaan doen maar is uiteindelijk de griek geworden omdat al die reserveringen al volzaten.
Ook lekker, lekker gyros bulken![]()

Heb je ook pics? Volgens je stats heb je (nu ook al) een echt goed fysiek.![]()
en ben absoluut nog niet tevreden, ben dan ook wel een perfectionist maar afgelopen jaar ging effe wat slechter met eten en trainen door een mentale dip. Nu begint het weer op te bloeien 
Had vandaag een natte dreamzors, hele bed natheb record verbroken , nu op dag 17

Bulk periode in style afsluiten vanavond.
KFC en Mac **** yeahh

fuaaaark, ik moet zo naar chick toe voor film en daarna eten koken. honger lijden tot ik thuiskom![]()

Beter suck die milk uit der titiessss.
Maar even srs. Eet ff veel van te voren dan![]()

Bulk periode in style afsluiten vanavond.
KFC en Mac **** yeahh

Thnx, ik ga pics maken als ik weer begin aan een nieuwe kuur. Over enkele weken, paar maanden hooguit. Mag eerst wel even een zonnenbankje pakkenen ben absoluut nog niet tevreden, ben dan ook wel een perfectionist maar afgelopen jaar ging effe wat slechter met eten en trainen door een mentale dip. Nu begint het weer op te bloeien
![]()

Vorige keer bij de KFC de Winter Bucket gehaald, helemaal voor mezelf![]()