XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben al een tijdje clean (van de AAS jongens, geen drugs) en ga lekker vooruit. Pak aardig wat massa en kracht de laatste tijd. Kreeg vandaag zelfs een opmerking van 1 van de instructeurs dat ik zo'n grote jongen ben :o
Binnenkort weer effe stats opnieuw opmeten, stats zijn ook al enkele maanden oud.

Heb je ook pics? Volgens je stats heb je (nu ook al) een echt goed fysiek. :)

Zo uit eten, wilde onbeperkt kip of tapas gaan doen maar is uiteindelijk de griek geworden omdat al die reserveringen al volzaten.

Ook lekker, lekker gyros bulken :)

nonmnonmnom, was lekker schaal voor 3 personen besteld en moet zeggen dat ik veel kan eten maar dit toch best veel van het goede was. We waren er rond 18:00 en hebben er gezeten tot 21:30.

Ook weer beetje katabool met al die drank ertussendoor maar hee, ik ben van plan vanaf vandaag even rustig aan te doen wat weinig rust + k*t eten + k*t trainen = niet mooi :(

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 12:18 ----------

fyuuauaaark bewaar (heel) wat voor mij gyros <3

Heb net alles weer uitgescheten, sorry

Heb je ook pics? Volgens je stats heb je (nu ook al) een echt goed fysiek. :)

Thnx, ik ga pics maken als ik weer begin aan een nieuwe kuur. Over enkele weken, paar maanden hooguit. Mag eerst wel even een zonnenbankje pakken :o en ben absoluut nog niet tevreden, ben dan ook wel een perfectionist maar afgelopen jaar ging effe wat slechter met eten en trainen door een mentale dip. Nu begint het weer op te bloeien :)

Bulk periode in style afsluiten vanavond.

KFC en Mac **** yeahh

Had vandaag een natte dreamzors, hele bed nat :D heb record verbroken , nu op dag 17

was gister op nationale tv :)

Thnx, ik ga pics maken als ik weer begin aan een nieuwe kuur. Over enkele weken, paar maanden hooguit. Mag eerst wel even een zonnenbankje pakken :o en ben absoluut nog niet tevreden, ben dan ook wel een perfectionist maar afgelopen jaar ging effe wat slechter met eten en trainen door een mentale dip. Nu begint het weer op te bloeien :)

Wees gerust je zal nooit tevreden zijn.
State of mind of a winner :cool:

Vorige keer bij de KFC de Winter Bucket gehaald, helemaal voor mezelf :eyebrow:

Aigt sweet. Ga zo even de menu kaart eens bestuderen.

Even kijken of er ook een KFC app is.

De app van mac is goud, kan je helemaal van te voren chill bestuderen wat je wilt.

ik ben als brabantse boer echt maar 1 keer in mijn leven in een fastfoodtent zoals de mac of kfc geweest :roflol:

Terug
Naar boven