AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wie is eigenlijk de uitvinder van eht sinds ik ............ maak ik de gains van mij leven

Ik weet zeker dat als ik dat wist, ik de gains van m'n leven zou maken

daarom, klinkt imo wel als een sniperx uitspraak als ik sommige topics van hem teruglees

Weer helemaal single. Had een half-half relatie, zij was verliefd en ik had geen zin om het af te kappen, dus we bleven een beetje kloten. Maar had het nu echt gehad dus 't is nu overrr. Heb het wel een beetje met dr te doen, want het was wel een lieve meid.

Zo weer lekker trainen, dit weekend gezonde plannen. Heb wel zin om vanavond nog even te coïtusen maar is best katabool weer laat slapen.. weer geen kwark... weer geen fatsoenlijk ontbijt fffs....

hmmmmm, moeilijk moeilijk.

Straks weer even ouderwets barbell curlen, khoop dat het nu weer een beetje gaat met me pols.

kvk bishes

Laatst bewerkt:
Weer helemaal single. Had een half-half relatie, zij was verliefd en ik had geen zin om het af te kappen, dus we bleven een beetje kloten. Maar had het nu echt gehad dus 't is nu overrr. Heb het wel een beetje met dr te doen, want het was wel een lieve meid.
:roflol: jou kennende is die laatste zin een trollollol:p

8x75kg military press , verbreek me PR met 5kg iedere week al 4 weken lang:O

Blij dat ik je dag goedmaakte.
Anytime mate :bj:

dat het vandaag mijn verjaardag was.

Krijg laatste tijd echt teveel reacties op m'n gains van het afgelopten jaar. Positief.

Had weekje niet getraind kom vandaag in de gym en verbreek ff al mijn PR's. dafuq #happyday

Haha nice! :p

Heerlijk avondje gehad in de kroeg :) Wat een gezelligheid ..

Terug
Naar boven