- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
Dit is toch wel een beetje te skinny hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een k*t dag, ben echt zo slecht in orde ... kan niet in slaap vallen... en moet om 5 uur op
now gtfo en ga slapen, tenzij je echt niet moe bent 
Wat een k*t dag, ben echt zo slecht in orde ... kan niet in slaap vallen... en moet om 5 uur op
Ik ben ook niet moe, maar kan echt niet in slaap vallen... zie steeds de beelden van gister avond door m'n hoofd schieten... k*t avond
Dat ik het probleem ... geen idee .. liep naar huis ineens allemaal politie .. en meisje die m'n pet had gejat ... euhm zware hangover de hele dag ...
Damn.. vanaf vandaag stop ik met drinken ...
Hoeveelste keer dat je deze magische woorden hanteert?
Al >1j geen enkele maal meer dan 2 glazen alcohol
en wanneer ik er eens drink is enkel zeldzaam op 'speciale' momenten. Zouden meer mensen moeten doen.Al >1j geen enkele maal meer dan 2 glazen alcoholen wanneer ik er eens drink is enkel zeldzaam op 'speciale' momenten. Zouden meer mensen moeten doen.
Niet meteen, dat je je niet kunt amuzeren zonder alcohol is zever. Zou juist het omgekeerde zeggen. Hoor niet zeldzaam "gisteren moet wel heel plezant geweest zijn want kan me niets herinneren", wat heb je daar nou aanM'n lichaam / sociale leven gaat er kapot aan volgens mij.....
of een hele avond staan kotsen aan de wc's en dergelijke
is mss niet van toepassing om iedereen maar velen zullen er wel iets van herkennen 

Leg ook even uit hoe je van plan bent dat voor mekaar te krijgen?