ja inderdaad 1 / 1/2 maar dat laatste dan met de 2 onder de 1.Gewoon 1/2. Bedoel je toch dat het er zo uitziet 1/1/2?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja inderdaad 1 / 1/2 maar dat laatste dan met de 2 onder de 1.Gewoon 1/2. Bedoel je toch dat het er zo uitziet 1/1/2?
edit; troll
20 dagen niet gefapt, dromen zijn alleen niet meer zoals vorige week, maar nog steeds feelsgoodman
inb4 fat mofo
, als ik ov had zou ik er nu zitten
Vandaag nog lekker extra rustdagje gehad. Uitgeslapen tot 11, om 12 uur richting stad gegaan. Even in de shop gezeten en daarna gaan poolen bij 't poolcafé. 4 potjes gedaan, biertje gedronken en weer naar huis. Nu even wat eten en om 7 uur naar m'n werk toe. Als ik vannacht thuiskom maar even eieren bakken en ff wat calorieën naar binnen proppen.
/dagboek
Den Haag zelfde verhaal khaal ze ook overal vandaan, ijmuiden en almere waren de laatste 2 scharrels, maar niet bepaald om de hoekklopt het is gewoon dat je elk weekend weer nieuwe chicks ontmoet en daardoor dus geen vriendin wilt, maar doordeweeks wel gewoon naar chicks wilt gaan voor de bangbang, probleem is alleen dat die technobishes allemaal makkelijk zijn maar ver weg wonen en de bishes in alkmaar of te arrogant voor woorden zijn, al helemaal uitgewoond zijn of simpelweg te lelijk
---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 14:42 ----------
http://turbolego.com/L.txt voor fb memes zonder spaties etc
je moet er wat voor overhebben he goos 
vandaar dat je niet aankomt, ondertussen is Rijst ook weer onder de 80kg
Zware k*t dag, wel 10 inkak momentjes ... wat chocomelletjes met suiker gehad ... bak bami naar binnen gegooid vanmiddag en nu maar weer Nasi Goreng met gehakt maken ... dalijk trainen
Hele nacht niet geslapen, zo maar eens op naar het werk... damn dit word een k*t dag ..
vandaar dat je niet aankomt, ondertussen is Rijst ook weer onder de 80kg
maar ja, ongepland, want zit in de cut