MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben echt verslaafd aan Sons of Anarchy, seizoen 1 nu bijna af, en ben de anderen nu aan het binnenhalen in hd

aw yea

haha ja ik vind het de vetste serie die ik ooit gekeken heb, ben eigenlijk nooit zo van de series maar deze blijf ik toch iedere week kijken

Trainuhh!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Stats: M 19j 1m86 100kg -

SQ:200
BP:165
DL:220

mirin

10x100 squat :D
en toen ik zat te shoulder pressen ging er een zwaar lekkere chick recht voor mijn neus hyperextensions doen :roflol:

10x100 squat :D
en toen ik zat te shoulder pressen ging er een zwaar lekkere chick recht voor mijn neus hyperextensions doen :roflol:
Lucky bastard
Zat jij geen shoulder presses te doen, je was zwaar aant kwijlen terwijl er dan niet meer dan sissysquatjes uitkwamen (bedoel niet die oefening):p

Lucky bastard
Zat jij geen shoulder presses te doen, je was zwaar aant kwijlen terwijl er dan niet meer dan sissysquatjes uitkwamen (bedoel niet die oefening):p

ook mijn pr op shoulder press gezet hoor
8x18
(lol, ecto shoulders)

dat maakt best veel uit hoor, ik doe 3 presses voor borst dus mijn front delts zijn dan al helemaal stuk, sinds ik benen en schouders doe press ik systematisch 4-5 kilo meer (shoulder press dan)

dat maakt best veel uit hoor, ik doe 3 presses voor borst dus mijn front delts zijn dan al helemaal stuk, sinds ik benen en schouders doe press ik systematisch 4-5 kilo meer (shoulder press dan)
Heb ik ook nog gedaan maar overtrainde mn shouders dan, met 2 oef voor shouders te doen na borst heb ik geen problemen meer maar zijn dan idd al redelijk vermoeit. Heb jij geluk als dat niet zo is bij jou:p. Shouders gebruik je bij veel spieren ook automatisch en als je ze dan gaat traine op dag dat ze normaal eens rust krijgen ben ik eigenlijk vrij verbaasd dat je er ook geen last van krijgt :p. Ligt mss aan mij:D

ik heb ook bijna nooit spierpijn in schouders.

Zou ik ook niet hebben als ik front raises deed met 8kg

brb ik ga zeiken over het gewicht van een front raise, ga jij maar lekker je bench filmen

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 16:16 ----------

trouwens front raise ik met 10 kg maar maakt geen zak uit

Wat zeggen gewichten..helemaal niks. Gaat om de uitvoering, en een bijpassend gewicht wat niet te licht en niet te zwaar is zodat je de gewenste reprange kan halen.;) Dacht dat jij dat toch wel wist

argumenteer maar niet met die kerel, loopt op te scheppen met een bench van 80kg, zegt dat hij het gaat filmen heeft het zogenaamd ook gedaan alleen het lukt hem niet om het te posten :roflol:, ook snapt hij volgesmij uitvoering>gewicht niet omdat hij veel te ecto is voor een bench van 80 kg

Wat zeggen gewichten..helemaal niks. Gaat om de uitvoering, en een bijpassend gewicht wat niet te licht en niet te zwaar is zodat je de gewenste reprange kan halen.;) Dacht dat jij dat toch wel wist

Was maar een troll ;)

argumenteer maar niet met die kerel, loopt op te scheppen met een bench van 80kg, zegt dat hij het gaat filmen heeft het zogenaamd ook gedaan alleen het lukt hem niet om het te posten :roflol:, ook snapt hij volgesmij uitvoering>gewicht niet omdat hij veel te ecto is voor een bench van 80 kg

Als ik ecto ben, wat ben jij dan?

Terug
Naar boven