XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik schrok ervan hah die 3kg , en dan at ikongeveer : 1makreel,400gramkip,bordrijst+veel saus+halve droge worst,wat brinta..

haha

echt een top voedingsschema:p

haha jah toch:P wel moeilijk vol te houden tho ;$ kiezen of je 4 of 500gram kip wilt of bijvoorbeeld een extra stuk ander vlees

haha jah toch:P wel moeilijk vol te houden tho ;$ kiezen of je 4 of 500gram kip wilt of bijvoorbeeld een extra stuk ander vlees
Tis niet zo dak je elke dag het zelfde moet gaan eten of exact gaan plannen wat te eten (kan eventueel wel maar is idd moeilijk vol te houden, als je gaat plannen niet elke dag het zelfde). Zet mss wel een paar dingen vast en de rest variabel. Schrijf op wat je eet en maak zo dat je uiteindelijk op je vastgestelde kcal uitkomt.
Als je je voeding wilt veranderen moet je dat ook niet van de ene dag op de andere doen, traag je voeding verbeteren. Al je voeding ideaal zit en al ervaring hebt met bulken en cutten zul je zonder problemen kunnen springen van bulken naar cutten en omgekeerd.

Door veel verandering in je cutdieet kan je voorkomen dat je metabolisme (veel) vertraagd.

als je gewoon een makkelijk voedingsschema hebt zoals ik is het ook makkelijk vol te houden. Meeste is blikvoer zijn maar een paar dingen die je moet afwegen en bijna niks heeft echt lange voorbereidingstijd nodig ;)

jaah, dank je voor de moeite om te reageren maar ik weet nu onderhands wel wat me lichaam doet en hoe het werkt;D , kan wel keer foto posten van toen ik 15% en 30kg zwaarder was:D

Gewoon een strak 2000kcal schema pakken, en die overige 1000 eet je er op gevoel bij.

nee doelde op rijst haha

Dat ik vandaag weer kon squatten zonder enorme pijn in the 'ass- departement' te hebben.
Hopelijk krijgt dit geen nasleep, dan ga ik het rustig aan weer oppakken.

denk dat we beelden moeten zien of je gerust te kunnen stellen nit.

rijst! kijk nou is wat je me weer kost

Beste newinthegame,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een waarschuwing (gele kaart) voor gekregen.

Reden:
-------
Provocatie en beledigingen

****KKKKKK weer te laat me bed uit.
9uur opstaan was de bedoeling. Word het weer 12:30.

denk dat we beelden moeten zien of je gerust te kunnen stellen nit.

rijst! kijk nou is wat je me weer kost

Beste newinthegame,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een waarschuwing (gele kaart) voor gekregen.

Reden:
-------
Provocatie en beledigingen

Nice try, but fail. :D

Dat ik vandaag weer kon squatten zonder enorme pijn in the 'ass- departement' te hebben.
Hopelijk krijgt dit geen nasleep, dan ga ik het rustig aan weer oppakken.
Hoop het ook voor jou:p Op leuke plaats weer, naar het schijnt helpen massages daar goed tegen:rolleyes::p
Doe je ook core trainingen? Kan helpen om ook die regio te versterken.

20 dagen niet gefapt, dromen zijn alleen niet meer zoals vorige week, maar nog steeds feelsgoodman

Terug
Naar boven