newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis niet zo dak je elke dag het zelfde moet gaan eten of exact gaan plannen wat te eten (kan eventueel wel maar is idd moeilijk vol te houden, als je gaat plannen niet elke dag het zelfde). Zet mss wel een paar dingen vast en de rest variabel. Schrijf op wat je eet en maak zo dat je uiteindelijk op je vastgestelde kcal uitkomt.haha jah tochwel moeilijk vol te houden tho ;$ kiezen of je 4 of 500gram kip wilt of bijvoorbeeld een extra stuk ander vlees
Sapiens?

D8 ik wel hoor

denk dat we beelden moeten zien of je gerust te kunnen stellen nit.
rijst! kijk nou is wat je me weer kost
Beste newinthegame,
Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een waarschuwing (gele kaart) voor gekregen.
Reden:
-------
Provocatie en beledigingen

Hoop het ook voor jouDat ik vandaag weer kon squatten zonder enorme pijn in the 'ass- departement' te hebben.
Hopelijk krijgt dit geen nasleep, dan ga ik het rustig aan weer oppakken.
Op leuke plaats weer, naar het schijnt helpen massages daar goed tegen

Die massage heb ik vanmorgen nog gehad jaHoop het ook voor jouOp leuke plaats weer, naar het schijnt helpen massages daar goed tegen
Doe je ook core trainingen?
Lang leve de fysio 
Heb jij weer gelukDie massage heb ik vanmorgen nog gehad ja Lang leve de fysio![]()

, de leute.