AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Voor het eerst sinds 5 weken om 8 uur me bed uit:)

Dagje vrij .. zo even naar de bakker, boodschappen halen en trainen... daarna nog jeugdtraining geven ... oooh snap, moet m'n motivatie brief nog afmaken

Dagje vrij .. zo even naar de bakker, boodschappen halen en trainen... daarna nog jeugdtraining geven ... oooh snap, moet m'n motivatie brief nog afmaken

Wat heeft vandaag jouw dag verpest?
Ik dacht dat ik vrij was, en toen bedacht ik met dat ik nog een motivatie brief moest maken. :roflol:

lol, een kerel bij mij uit de klas had heel dat ding nooit gemaakt:o

Aankomende zondag samen met Nitwit trainen :trollface:

Ik zou zeggen kijk maar eens in haar log :P

Hele chille sollicitatie gehad net, veel oogcontact en al die basis dingetjes voor een goed gesprek gedaan no homo, zelfs gepraat over call of duty :roflol: ENIGE wat minder is is dat ik nog geen ervaring heb met nachtwerk, maar voor de rest ging alles goed

en dacht dat ik 5eu per uur zou krijgen maar het 'basisloon' is 1700 + 10% nachtvergoeding oid :D

Hele chille sollicitatie gehad net, veel oogcontact en al die basis dingetjes voor een goed gesprek gedaan no homo, zelfs gepraat over call of duty :roflol: ENIGE wat minder is is dat ik nog geen ervaring heb met nachtwerk, maar voor de rest ging alles goed

en dacht dat ik 5eu per uur zou krijgen maar het 'basisloon' is 1700 + 10% nachtvergoeding oid :D
Kijk aan.. dat is het betere werk. Succes!

Niet verkeerd pik.

Alweer 81 kilo:D

Terug
Naar boven