Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat doe je ?Goede 1ste echte werkdag voor deze werkgever gehad!
helemaal vergeten hoe dat beta-alinine was, best wel fijn
inb4 beta alinine snuiven met uitgaan![]()
Ze werkt voor Healthcity

Goede 1ste echte werkdag voor deze werkgever gehad!

altans, dat zegt een maat van me toch. Ze is ook de eerste die werkelijk helpt wanneer iemand oefeningen fout doet. Zie ineens meer mensen dingen fout doen, hoe zou dat nu komen?

Geen rocket science. Wel gezellig.Las ik niet toevallig in jou log dat je ook de selectieprocedure voor politie was ingegaan ?Ik werk idd voor Healtcity.
Ik zit in de sales. Ik loop op de vloer, socializen met de huidige leden, beetje kletsen en mijn contacten verbreden.
Zo nu en dan polsen of ze 'toevallig' iemand mee willen nemen (potentieel lid)
Verder geef ik tours door de club en genereer ik nieuwe leads.
Geen rocket science. Wel gezellig.
Voor mij is het een opstapje.
Nope..geen politie ambitie hierLas ik niet toevallig in jou log dat je ook de selectieprocedure voor politie was ingegaan ?

hmmm in wiens log heb ik dat dan gelezenNope..geen politie ambitie hier
Heb ik wel voor gewerkt. Samen met IND.
*Pokerface*

en dan werd het natuurlijk stil. Puh politie

Krijg je niets van*Pokerface*
Edit:en dan werd het natuurlijk stil. Puh politie
![]()

Is niet zo speciaal voor leg press. Je zou best beginnen met squatten ipv leg press. Als je pas begonnen bent is het mss ff goed maar daarna -> squattenLeg press normaal: 140 kg
Leg press vandaag: 220 kg
Niet slecht =)
Hoe bedoel je
ben mss ff dom (heb koppijn van Frans
)
(mss komt er nu weer wat meer interesse in deze thread
)Hoe bedoel je ben mss ff dom (heb koppijn van Frans)
(mss komt er nu weer wat meer interesse in deze thread)Hoe bedoel je ben mss ff dom (heb koppijn van Frans)
Ik heb wel al wat gekregen van de politie hoor: uitnodiging om naar de rechtbank te gaan na geflitst te zijn met voorlopig rijbewijs *whistle*
Hmmm, je bedoelde vast dat je zo'n 'politie-uniform' hebt liggen zoals pin-ups op tv dragen en zo van de roze handboeien met zo'n donsrandje(mss komt er nu weer wat meer interesse in deze thread)

Hmmm wat een lekker beest

phoe, ik zie er veel beter uit hoor 

Dat je er niets van krijgt om voor de politie te werken![]()
uitdelen helaas wel
. In sportschool werken zal wel niet veel meer schaffen probs?
(spreek nu meer op het niveau van het forum dan in PM, moet mn reputatie hoog houden hé
)
Getrouwd? Ik heb iets gemist geloof ik..whami, ze is getrouwd en heeft een kind, stop trying so hard bro.