MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Goede 1ste echte werkdag voor deze werkgever gehad!

ha! joey gloor op mtv

Ze werkt voor Healthcity :p

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 20:13 ----------

Goede 1ste echte werkdag voor deze werkgever gehad!
:thumbs: wat moet je precies doen? In mijn sportclub zie ik de werknemers alleen af en toe eens rondlopen en voor de rest zitten ze op de pc bezig met alles behalve hen werk :roflol:
Ohja, en een nieuwe vrouw die constant op zoek is naar prooien :p altans, dat zegt een maat van me toch. Ze is ook de eerste die werkelijk helpt wanneer iemand oefeningen fout doet. Zie ineens meer mensen dingen fout doen, hoe zou dat nu komen?:rolleyes::D

Laatst bewerkt:
rijst? hoegaat het met je?

Ik werk idd voor Healtcity. :p

Ik zit in de sales. Ik loop op de vloer, socializen met de huidige leden, beetje kletsen en mijn contacten verbreden.
Zo nu en dan polsen of ze 'toevallig' iemand mee willen nemen (potentieel lid)
Verder geef ik tours door de club en genereer ik nieuwe leads.

:rolleyes: Geen rocket science. Wel gezellig.
Voor mij is het een opstapje.

Ik werk idd voor Healtcity. :p

Ik zit in de sales. Ik loop op de vloer, socializen met de huidige leden, beetje kletsen en mijn contacten verbreden.
Zo nu en dan polsen of ze 'toevallig' iemand mee willen nemen (potentieel lid)
Verder geef ik tours door de club en genereer ik nieuwe leads.

:rolleyes: Geen rocket science. Wel gezellig.
Voor mij is het een opstapje.
Las ik niet toevallig in jou log dat je ook de selectieprocedure voor politie was ingegaan ?

Leg press normaal: 140 kg
Leg press vandaag: 220 kg

Niet slecht =)

Leg press normaal: 140 kg
Leg press vandaag: 220 kg

Niet slecht =)
Is niet zo speciaal voor leg press. Je zou best beginnen met squatten ipv leg press. Als je pas begonnen bent is het mss ff goed maar daarna -> squatten

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:02 ----------

Hoe bedoel je??? ben mss ff dom (heb koppijn van Frans:rolleyes:)
Ik heb wel al wat gekregen van de politie hoor: uitnodiging om naar de rechtbank te gaan na geflitst te zijn met voorlopig rijbewijs *whistle*:o

Hmmm, je bedoelde vast dat je zo'n 'politie-uniform' hebt liggen zoals pin-ups op tv dragen en zo van de roze handboeien met zo'n donsrandje:roflol: (mss komt er nu weer wat meer interesse in deze thread:D)

Laatst bewerkt:
r2.jpg

Het zien van deze foto's... :eek::heart::D

Hoe bedoel je ben mss ff dom (heb koppijn van Frans)
Ik heb wel al wat gekregen van de politie hoor: uitnodiging om naar de rechtbank te gaan na geflitst te zijn met voorlopig rijbewijs *whistle*

Hmmm, je bedoelde vast dat je zo'n 'politie-uniform' hebt liggen zoals pin-ups op tv dragen en zo van de roze handboeien met zo'n donsrandje:roflol: (mss komt er nu weer wat meer interesse in deze thread)

Hoe bedoel je ben mss ff dom (heb koppijn van Frans)
Ik heb wel al wat gekregen van de politie hoor: uitnodiging om naar de rechtbank te gaan na geflitst te zijn met voorlopig rijbewijs *whistle*

Hmmm, je bedoelde vast dat je zo'n 'politie-uniform' hebt liggen zoals pin-ups op tv dragen en zo van de roze handboeien met zo'n donsrandje:roflol: (mss komt er nu weer wat meer interesse in deze thread)

Dat je er niets van krijgt om voor de politie te werken :D

Hmmm wat een lekker beest :heart::eek:

No srs, :mad: phoe, ik zie er veel beter uit hoor :cool:
Of mss ook niet :o

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:05 ----------

Dat je er niets van krijgt om voor de politie te werken :D
:roflol: uitdelen helaas wel:rolleyes:. In sportschool werken zal wel niet veel meer schaffen probs?

Edit:
Post dan zo'n foto's van vrouwen...of jezelf, krijg zo ineens zin om 'truth or dare' te spelen :p (spreek nu meer op het niveau van het forum dan in PM, moet mn reputatie hoog houden hé:p)
Ik ga nog wat verder leren, jij met je afleiden met foto's van mannen phoe. Krijg je dat niet genoeg in je sportschool te zien mss? :p

Laatst bewerkt:
whami, ze is getrouwd en heeft een kind, stop trying so hard bro.

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven