Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

whami, ze is getrouwd en heeft een kind, stop trying so hard bro.
Als ik goed gelezen heb is ze alleenstaande moeder en ik woon in Be, zij in NL. You're just jelly, I'm just having fun:p. Denk dat jij dr meer in je bed wil krijgen dan ik:rolleyes::p

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:19 ----------

Getrouwd? Ik heb iets gemist geloof ik..:eek:
Hij was al aan het dromen dat ie getrouwd was met je en zn vrouw moest verdedigen :p

Als ik goed gelezen heb is ze alleenstaande moeder en ik woon in Be, zij in NL. You're just jelly, I'm just having fun:p. Denk dat jij dr meer in je bed wil krijgen dan ik:rolleyes::p
Oh wacht even, nu begint het interessant te worden.

Dit is doorgaans het punt dat de rest begint te ouwehoeren dat ik aandacht wil, blablabla..

Mag ik er voor het gemak even op wijzen dat ik hier niet degene ben die dit heeft opgestart. :rolleyes:

Scheelt weer een post voor Angelus. :D

ik ga wel weer:roflol::roflol:

Ik vind het niet erg om hier verder over te trollollolen hoor :p
Vind het eigenlijk ook interessant worden, zie je ineens hoe hard ze toch geïnteresseerd zijn :roflol:

Edit: ik moet nu écht nog wat leren, morgen examen, zal straks nog wel even binnenspringen:cool:

Flauwerik :p

lekker getraind, was een 'goed voornemens' whale meisje flauwgevallen en gaf haar instructeur de schuld :roflol:

Ik vind het niet erg om hier verder over te trollollolen hoor :p
Vind het eigenlijk ook interessant worden, zie je ineens hoe hard ze toch geïnteresseerd zijn :roflol:

Edit: ik moet nu écht nog wat leren, morgen examen, zal straks nog wel even binnenspringen:cool:

Misschien ben ik wel geinteresseerd in jou?

Is niet zo speciaal voor leg press. Je zou best beginnen met squatten ipv leg press. Als je pas begonnen bent is het mss ff goed maar daarna -> squatten

Ik begin benen dag altijd met squat, al zou ik dat blijkbaar toch maar als 2e oefening doen want veel zit er nog niet in, momenteel iets van 90kg paar maal.
& ik weet dat het ver van speciaal is hoor, het is gewoon leuk als je plots 80kg omhoog gaat.

Alleen jammer van de verdoete knie, anders ging het vlotter gaan wss =).
Als je vgl met rug waar ik overal +90 (meeste +100) doe kan ik er alleen maar hopen dat het ook die kant uitgaat.

Misschien ben ik wel geinteresseerd in jou?
Ik ook in jou hoor schat :heart:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:54 ----------

Ik begin benen dag altijd met squat, al zou ik dat blijkbaar toch maar als 2e oefening doen want veel zit er nog niet in, momenteel iets van 90kg paar maal.
& ik weet dat het ver van speciaal is hoor, het is gewoon leuk als je plots 80kg omhoog gaat.

Alleen jammer van de verdoete knie, anders ging het vlotter gaan wss =).
Als je vgl met rug waar ik overal +90 (meeste +100) doe kan ik er alleen maar hopen dat het ook die kant uitgaat.
Ja is idd leuk maar zegt helaas niet veel :p
Veel succes ermee ;) en wens je goed herstel toe.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:55 ----------

te laat :p

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:56 ----------

niet echt superveel van gemerkt denk ik, wel wat meer uithoudingsvermogen leek het , ga het wel blijven gebruiken
Bedoelde vooral van tintelingen, had nog zo gezegd dat je 5g moest nemen:mad:. Volgende keer 7g want effect wordt minder als je al eerder genomen hebt.

Edit: lol zet ik hier mega reply neer

Laatst bewerkt:
Ik ook in jou hoor schat :heart:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:54 ----------

Ja is idd leuk maar zegt helaas niet veel :p
Veel succes ermee ;) en wens je goed herstel toe.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:55 ----------

Is al ander thema, te laat :p

Voor mij zegt het wel iets, nl dat mijn benen eindelijk weer eens vooruit gaan op 1 of andere manier, alles gaat mooi vooruit maar benen viel een tijdje stil.

Hij zal niet herstellen ze :D. Maar toch bedankt :).
Loop er al 2 jaar mee en zal voor de rest van mijn leven zijn ook.

Voel me soms echt Dr. House soms xp

Nu lekker slapen naar een ****ing lekkere borst training en liefde even gevoeld.

Me zak weegt nu ook 1kg minder denk ik fuarkkk

Kijk uit dat je jezelf niet dooddoet rijst, je onttrekt al je aminozuren uit je voeding voor spermaproductie

Terug
Naar boven