Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

stang is 20kg, beide kanten:
8x 25 **
8x27.5 **
8x30
8x32.5

** doe ik zelf zonder dat er iemand bij staat.

mij is verteld dat als je het zo doet met die 90 graden dat je die ''koppen'' ( weet niet of jullie dat kennen, woon in emmen) krijgt op je schouders

@DG80, dat heeft toch helemaal geen zin, als ik een filmpje post dan zijn men schijven zoieens 5kg each ipv 10 etc

Dacht al dat je hem verkeerd uitvoerde, je traint idd nog geen jaar dus nog geneog tijd!:D Doe zelf 30KG aan iedere kant, iets minder dan jij, maar ik doe er wel 4 sets mee van 12 reps

Sorry hoor, maar 80kg mili press vind ik nou niet zo bijzonder, waarschijnlijk press jij me er ook makkelijk uit

Een fatsoenlijke mp van 80 kg met 12 reps op jouw lichaamsgewicht is echt niet zo standaard hoor.

Met 4x12x80 kg zal je ongeveer 110 kg moeten kunnen pressen. Dus ben benieuwd naar jouw video.

Moet ook maar gaan slapen dit is hier toch een onbegonnen zaak.

yesss! na aan het begin van de kerstvakantie kilo of 3 verloren te hebben nu die kilo's weer terug plus 2 :D Gaat de goede kant op :)

k zie iedereen hem zo doen als ik net uitleg, zal is uitleg vragen, weet wel zeker dat hij naturel 1 van beste fysieken hier heeft, kwa proporties dan, 1.70 en 76kg geloof ik dus zijn zat mense groter hier

Het heet natuurlijk ook niet voor niks het humor en geouwehoer gedeelte. Misschien was slappe lulverhalen nog wel beter geweest.

duifmeneer

Een fatsoenlijke mp van 80 kg met 12 reps op jouw lichaamsgewicht is echt niet zo standaard hoor.

Met 4x12x80 kg zal je ongeveer 110 kg moeten kunnen pressen. Dus ben benieuwd naar jouw video.

Moet ook maar gaan slapen dit is hier toch een onbegonnen zaak.

+1

Zag in G-men zijn log die had bij zijn laatste keer 10x90 pr op MP.

Als je 4x12x80kg MP't moet je 1x10x90kg miss. ook wel kunnen...

Dus zo ''normaal'' is dat idd niet

@ DG80 ,k zal het maar weer zeggen, k reageer vanaf nu niet meer op jouw hah, dat ik met me 19jaren de verstandigste moet zijn:rolleyes:

geen zin om te trainen maar toch gegaan :) the power of the mind

+1

Ik doe hem wel seated eh(met rug steun)... Daarnaast is die stang waarme ik hem doe wel iets kleiner dan de BP/squat stang, weet het exacte gewicht dus niet. Iig wel 30KG aan iedere kant.

Train jij nou echt bij gold's gym marcel of zet je dat in je stats voor dezelfde reden als 16 jarige jongetjes 150 kg @ 8% in hun stats zetten :p. Zoja ****ing nice

k doe hem ook seated trouwens, krijg hetzelfde gewicht wel omhoog staand maar dat vind me rug 9vd10 x niet zo fijn,

doe hem eigelijk alleen staand als warming up

@ DG80 ,k zal het maar weer zeggen, k reageer vanaf nu niet meer op jouw hah, dat ik met me 19jaren de verstandigste moet zijn:rolleyes:

Zo makkelijk kom jij niet van mij af hoor, maar als je verder geen bullshit meer post zal ik je misschien wel met rust laten.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 08:31 ----------

Ik doe hem wel seated eh(met rug steun)... Daarnaast is die stang waarme ik hem doe wel iets kleiner dan de BP/squat stang, weet het exacte gewicht dus niet. Iig wel 30KG aan iedere kant.

k doe hem ook seated trouwens, krijg hetzelfde gewicht wel omhoog staand maar dat vind me rug 9vd10 x niet zo fijn,

doe hem eigelijk alleen staand als warming up

Het grote terugkrabbelen begint nu al, wat zal het volgende zijn :rolleyes:

+1

Effe een vraagje aan jullie allen. Wat verstaan jullie onder Military Press? Daadwerkelijk staand met een olympic bar omhoog pressen? Of hebben we het hier over seated in een machine? Want ik ben zelf vrij fors en kan me haast niet voorstellen dat ik ooit die 100KG haal op die manier. Seated in een machine is echt wat dat betreft een hele andere situatie voor mij...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

brb trainen om profvoetballer te worden

Effe een vraagje aan jullie allen. Wat verstaan jullie onder Military Press? Daadwerkelijk staand met een olympic bar omhoog pressen? Of hebben we het hier over seated in een machine? Want ik ben zelf vrij fors en kan me haast niet voorstellen dat ik ooit die 100KG haal op die manier. Seated in een machine is echt wat dat betreft een hele andere situatie voor mij...

Dit zijn nu gewoon E-hero's ze weten zelf half wat ze neerzetten.

http://www.youtube.com/watch?v=u3n-Vh9x3MA

Ik druk nog niet eens 4x12x80kg of 3x8x85kg en ik durf daar heel wat onder te verwedden dat beide heren dat ook bij lange na niet kunnen.

Kan me hierbij wel een beetje inleven maar het is trainen trainen trainen ik ben laatst er ook mee begonnen en ben toch vrij rap ( in 2 maanden :eek: ) van 40 kilo military naar 60 gegaan alles op ze tijd :) btw 1 rep zit ik nu rond de 80 :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 10:47 ----------

Dit zijn nu gewoon E-hero's ze weten zelf half wat ze neerzetten.

http://www.youtube.com/watch?v=u3n-Vh9x3MA

Ik druk nog niet eens 4x12x80kg of 3x8x85kg en ik durf daar heel wat onder te verwedden dat beide heren dat ook bij lange na niet kunnen.
halleluja! dacht al dat ik de enige was die die stats al quite impressive vond ( terwijl ik zelf setjes maak met 60kg en 1x80 doe ) terwijl ik mezelf echt niet als slappe hap zie , btw nice press dirk!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven