XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Oke, opzich wil ik hier wel pics van posten.. kan er een van haar partyflock afhalen als je wilt dat is alleen gezicht. Dan zal ik even aanpassen dat je niet kan achterhalen :)

Post dan gewoon haar partyflock ff hier.

Ik zou daar echt niet naast wakker willen worden sochtends. De t*ring. Ze is droger dan mij :P :P
Ik wel hoor, nadat ze vergroting heeft laten doen. Ben der normaal tegen maar als er echt niets te zien is dan is het wel een +. Probs door roids of door hard te cutten ook vetweefsel uit borsten vermindert.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 18:22 ----------

ROFL:roflol:

nee, staan meer foto's op dat pleziertje gun ik jullie niet.

Kga eten, daarna post ik hem ik wel er wel karma voor bishes, als iemand hem kan na-tracen vindt ik het knap gedaan :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 18:29 ----------

s447lt.png

oke, graag beetje respect en niet opgaan sporen....

haha en der t**ten dan nog wel tonen. Meisje is dus mooi verziekt met haar kind op de 19e

haha echt he.. die t**ten laat ie wel zien

Kga eten, daarna post ik hem ik wel er wel karma voor bishes, als iemand hem kan na-tracen vindt ik het knap gedaan :)

s447lt.png

Inb4 DennisIK

lol, ****ed up. bij een vriend van mij in klas was ook een bish zwanger

ze is 15....

s447lt.png

VMBO much.

lol, ****ed up. bij een vriend van mij in klas was ook een bish zwanger

ze is 15....

:roflol:

Als je jezelf laat besnijden (lees zaadlijder door snijden) kunnen ze je toch daarna weer fixen? Dacht ik ooit gehoord te hebben.

Hoor steeds meer verhalen van mensen die ondanks de pil zwanger worden en heb geen zin in die shit :p

wat is vmbo? weet dat het een opleiding niveau is maar in belgië gebruiken we andere afkortingen. waarmee kan ik het vergelijken?

:roflol:

Als je jezelf laat besnijden (lees zaadlijder door snijden) kunnen ze je toch daarna weer fixen? Dacht ik ooit gehoord te hebben.

Hoor steeds meer verhalen van mensen die ondanks de pil zwanger worden en heb geen zin in die shit :p

hun hadden het zonder bescherming gedaan volgesmij, en dachten dat er niks aan de hand was. toen was het al te laat voor abortus (volgesmij hebben ze het ook gewoon verborgen omdat ze bang waren) en daar loop je dan op een havo/vwo school met je buik net zo groot als een koepel

Sorry rijst ga je daar echt geen karma voor geven. Daar zou ik mijn hond van af trappen.

Srs

Terug
Naar boven