Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik zou daar echt niet naast wakker willen worden sochtends. De t*ring. Ze is droger dan mij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben ik niet zo blij omMe oude vriendin van nu 3-4 maanden geleden is zwanger LOL
en nee, niet van mij. Dat maakt mijn dag goed hehe
Ik wel hoor, nadat ze vergroting heeft laten doen. Ben der normaal tegen maar als er echt niets te zien is dan is het wel een +. Probs door roids of door hard te cutten ook vetweefsel uit borsten vermindert.Ik zou daar echt niet naast wakker willen worden sochtends. De t*ring. Ze is droger dan mij![]()
![]()
ROFL

nee, staan meer foto's op dat pleziertje gun ik jullie niet.
Kga eten, daarna post ik hem ik wel er wel karma voor bishes, als iemand hem kan na-tracen vindt ik het knap gedaan
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 18:29 ----------
![]()
oke, graag beetje respect en niet opgaan sporen....
nee, staan meer foto's op dat pleziertje gun ik jullie niet.
Kga eten, daarna post ik hem ik wel er wel karma voor bishes, als iemand hem kan na-tracen vindt ik het knap gedaan
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 18:29 ----------
![]()
oke, graag beetje respect en niet opgaan sporen....
lol, ****ed up. bij een vriend van mij in klas was ook een bish zwanger
ze is 15....

Als je jezelf laat besnijden (lees zaadlijder door snijden) kunnen ze je toch daarna weer fixen? Dacht ik ooit gehoord te hebben.
Hoor steeds meer verhalen van mensen die ondanks de pil zwanger worden en heb geen zin in die shit![]()
wat is vmbo? weet dat het een opleiding niveau is maar in belgië gebruiken we andere afkortingen. waarmee kan ik het vergelijken?
wat is vmbo? weet dat het een opleiding niveau is maar in belgië gebruiken we andere afkortingen. waarmee kan ik het vergelijken?
Sorry rijst ga je daar echt geen karma voor geven. Daar zou ik mijn hond van af trappen.
Srs