AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

goedkoop vaak ook, aangezien ik geen 50euro voor een shirtje ga betalen( t-shirts wel te verstaan dan hea) ,

@ rijst dat heb ik dus ook egt hinderlijk.. kan ook geen blousjes aan

lol, heb nog blouse hangen van 3jaar geleden gewoon om te vergelijken van Armani. Ik pak er niet eens meer in met me arm haha, = echt feel good.
Simpele shirts zijn nu gewoon het beste, goedkope longsleeves zonder opdruk heb ik ook graag aan.

heb nu een M shirt van chasin bij de score, L zat wel beter maar hing bij me buik, dus dan maar strak en sexy

M? wtf ben jij voor ecto LOL, XL zit al t*fus strak haha

je zou mijn blouse moete zien van 3jaar terug, xxxl:$ hahaha,
godver, had net zon honger, had me pa shoarma gebakken... word tandepoetse en kauwgum vrete:o

je zou mijn blouse moete zien van 3jaar terug, xxxl:$ hahaha,
godver, had net zon honger, had me pa shoarma gebakken... word tandepoetse en kauwgum vrete:o

Is positief toch :) Is alleen maar feel good, ik weet nog toen ik begon en droomde om beetje spier te hebben. Nu ben ik al 5x me streeffysiek toen voorbij lal, instant booner als er een spiegel in de buurt is :)

Heb 2 effen Chasin shirtjes maat L dacht ik, de mouwen lopen al vast op m'n onderarmen, moet ze echt tot over m'n bovenarmen heen trekken en rond m'n middel zit hij zeker niet strak.. :)

lol, heb nog blouse hangen van 3jaar geleden gewoon om te vergelijken van Armani. Ik pak er niet eens meer in met me arm haha, = echt feel good.
Simpele shirts zijn nu gewoon het beste, goedkope longsleeves zonder opdruk heb ik ook graag aan.

tumblr_lu9v94SxJF1qebrnx.jpg

maar srs wat mete je armen als xl t*fus strak zit :o,je bent aware dat zyzz L droeg no homo

Rijst en XXL:roflol::roflol::roflol::roflol:

Pleur op. Ik ken gaste die zijn 1:95 en 100 kilo die dragen XL.

Hahahaha, je lult soms wel teveel.

Chasin shirtjes L zijn altijd handig voor erbij, ik heb ze in 't grijs, zwart, blauw, geel, rood en donkergrijs. Loop bijna altijd in vestjes, koop vrijwel al m'n andere shit bij label54.nl, is tenminste wat anders dan de doorsnee kleding.

die chasin dingen zijn gemaakt voor de mooiboy 1.90 ecto, zelfs bij mij zitten die dingen voor geen ene meter,

deze soort dingen dan[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:42 ----------

Chasin shirtjes L zijn altijd handig voor erbij, ik heb ze in 't grijs, zwart, blauw, geel, rood en donkergrijs. Loop bijna altijd in vestjes, koop vrijwel al m'n andere shit bij label54.nl, is tenminste wat anders dan de doorsnee kleding.

holy shit nice site, hoe vallen die shirts uit qua grootte?

Xl t*fus strak.. yeah right, japanse xl zeker.

Had ik ook ooit es leuk t van gekregen maar Coffietje over gesmost :p
Koop jij je kleren online dan? Vind ik niet handig, kan je nooit weten oft goed zit.

die chasin dingen zijn gemaakt voor de mooiboy 1.90 ecto, zelfs bij mij zitten die dingen voor geen ene meter,

deze soort dingen dan[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:42 ----------

holy shit nice site, hoe vallen die shirts uit qua grootte?

haha ik heb dus zo'n shirt, zit goed de eerste paar keer en daarna k*t :(, heb echt geen zin om een armani shirt te kopen. dacht dat diesel ook wel goed zat?

w00t nieuwe poster van rocky op m'n kamer gehangen

foto (incl dbb-gerelateerde pose ofc):
2s6oks8.jpg

haha ik heb dus zo'n shirt, zit goed de eerste paar keer en daarna k*t :(, heb echt geen zin om een armani shirt te kopen. dacht dat diesel ook wel goed zat?

ja zelfde probleem hier, bij het passen etc. sluit hij goed aan maar na een tijdje gaat hij bij de mouwen en middel erg hangen zeg maar, ook sluit hij na een tijdje niet meer aan bij je lats zegmaar
lol wat een wazige post

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:53 ----------

mooie piek

ja zelfde probleem hier, bij het passen etc. sluit hij goed aan maar na een tijdje gaat hij bij de mouwen en middel erg hangen zeg maar, ook sluit hij na een tijdje niet meer aan bij je lats zegmaar
lol wat een wazige post

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:53 ----------

mooie piek

haha snap precies wat je bedoeld hoor, na een tijdje zitten ze gewoon k*t

Goede italiaanse merken hebben dat vaak niet, heb je echt zo'n never ending stretch

Goede italiaanse merken hebben dat vaak niet, heb je echt zo'n never ending stretch

ik heb nu ook gewoon van die basic shirts gemaakt van dat over 9000 stretch spul, zit wel lekker onder een blouse ofso, hoef je ook niet zo vaak nieuwe kleren te kopen als je aan het bulken bent

Terug
Naar boven