XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Damn dat kan je zeker wel zeggen ja. Die gast is aesthetic as phuck! Mag ik ook zo´n lichaam? :P

wat maakte vandaag mijn dag goed? 200gr makreel + 200gr zilvervlies rijst om 6 uu smorgens naar binnen werken:treuren::treuren::treuren::treuren:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 06:56 ----------

:treuren:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 06:56 ----------

:treuren:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 06:58 ----------

:idee:

Nou nou, had ik nu maar 200gr makreel en rijst. Jaloezie ten top hier hoor.

En ik heb een lege koelkast en slaaptekort :mad: verplichte cut tijdens k*texamens :p al denk ik dat ik ook wat spier zal verliezen :(

:treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Sohardcore.jpg

Laatst bewerkt:
omelet du fromage

Zalig om niet wakker te worden door een wekker maar door een toeterende auto om 12:00

nomnnonmnonmnom,

zo even scheren, zonnenbank en misschien naar de kapper. Heb geen mm haren meer, zit te denken om ze wat langer te laten maar hmmmmmmmm

moeilijke keus :)

Even alle foto's van m'n telefoon op de laptop gezet. Zit ze nu allemaal door te kijken. Zitten echte feelgood zomerfoto's op, mannnnn ik mis de zomer!

vanavond film kijken bij chikie + dat dere massage en heb net eindelijk een goed shirt gevonden, ben nu wel officieel skeer

http://www.youtube.com/watch?v=JGYED4SrGhQ

wel skeer met decent aesthetics en en goed shirt :)

zo biceps en triceps;D , vanavond met chick uit ( sirri) en morgen komt 1malig een bish;D

@ dannny
ik vind me shirtjes meestal bij de Sting ( zit iig in emmen, weet niet waar nog meer) , vallen vaak iets strakker
ligt er beetje aan wat je zoekt

om ff wat bekends te noemen hoe je vn wat strakker zijn diesel shirtjes meestal goed wil je het liever los hebben zitten zou je opzoek moeten naar adidas ofzo

zo biceps en triceps;D , vanavond met chick uit ( sirri) en morgen komt 1malig een bish;D

@ dannny
ik vind me shirtjes meestal bij de Sting ( zit iig in emmen, weet niet waar nog meer) , vallen vaak iets strakker
ligt er beetje aan wat je zoekt

om ff wat bekends te noemen hoe je vn wat strakker zijn diesel shirtjes meestal goed wil je het liever los hebben zitten zou je opzoek moeten naar adidas ofzo

Nice ik zal dit weekend wel eens even gaan kijken bij de sting.. Meeste shirtjes zijn tegenwoordig op ecto's gemaakt, vooral bij onze lengte. Niet dat ik zo héél veel weeg :o

Sting ben ik pas ook geweest, van die simpele V-Hals of lange t-shirt met mouwen zonder print echt ideaal. Moet wel maatje XL of XXL pakken, maar vallen echt chill. Al die merk shirts is gewoon k*t, want boven zit die strak en onder lijkt het net een jurk dat is wel nadeel van trainen :(

goedkoop vaak ook, aangezien ik geen 50euro voor een shirtje ga betalen( t-shirts wel te verstaan dan hea) ,

@ rijst dat heb ik dus ook egt hinderlijk.. kan ook geen blousjes aan

Sting ben ik pas ook geweest, van die simpele V-Hals of lange t-shirt met mouwen zonder print echt ideaal. Moet wel maatje XL of XXL pakken, maar vallen echt chill. Al die merk shirts is gewoon k*t, want boven zit die strak en onder lijkt het net een jurk dat is wel nadeel van trainen :(

heb nu een M shirt van chasin bij de score, L zat wel beter maar hing bij me buik, dus dan maar strak en sexy

titaniummmmmmmmmmmmmmmm
http://www.youtube.com/watch?v=uacbfeNBvdw

Terug
Naar boven