XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

sorry rijst:(

ja ik hoor ook nooit veel leuks over db tbh, veel k*tvolk. en bij die 14+ feestjes vind iedereen me al breed :roflol:

lol ja... als je het volhoud kijk maar wat voor plezier je hebt als je 16-25 bent. Behandeld worden als God, alles is goed en mag zolang het maar binnen de fatsoensnormen valt.

En ja... voor jou mss wel leuk (iedereen trouwens); Met een glad praatje heb je veel sneller beet bij de meisjes :)

rijst ik hoef geen advies hoor

Geef ik niet, ik vertel je wat je staat te wachten als je wat ouder bent.

Ligt ook een beetje aan je hoofd trouwens, als je je hoofd mee hebt zoals mij komen ze eerder naar jou toe :)

hoe ziet een ideaal hoofd er dan uit? ieder hoofd heeft 2 ogen 2 oren neus etc.

I lol'd.:)

forever-alone.jpg

ot:
de nieuwe gym waar ik ga trainen vanaf maart heeft een squatrek en de db's gaan tot 40 kg

everything went better then expected

jongens, iemand die zo gauw even weet wanneer me zorgtoeslag word gestort?
ik zag dat fbto me 112 euro heeft afgetrokken (:rolleyes:) op 2januari, als ik het goed heb komt zorgtoeslag meestal aan het einde van de maand toch?
dat zou me weer 69euro schelen dan haha

oh wacht, het kost me al 43euro hahah, aangezien ik toen 0euro op me bank had staan ( ivm die scam toen haha)en ze er niets af hebben kunnen halen denk ik, dan zal dat binnenkort alsnog wel worden gedaan l

jongens, iemand die zo gauw even weet wanneer me zorgtoeslag word gestort?
ik zag dat fbto me 112 euro heeft afgetrokken (:rolleyes:) op 2januari, als ik het goed heb komt zorgtoeslag meestal aan het einde van de maand toch?
dat zou me weer 69euro schelen dan haha

20e van elke maand.

bedankt:) , vraag me toch af of die 112euro nog van me rekening word gehaald, na 10 dagen had ik dan toch wel een brief oid ontvangen , dat het geld niet vn men rekening kon worden gehaald oid

ligt wel aan je skintype natuurlijk hea , k word ook supersnel bruin maar iemand die blond is wss niet

Terug
Naar boven