Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele dag hard gewerkt. 12 uur lang. Kom net thuis. Chille paffe gedraaid, van een lekker wiet soort cheese. Met de paf even naar buiten gegaan. Komt me poes naar mij toe. En toen ging ze op der achtepoten staan. Echt woowhh. Nog nooit gezien dat een kat dat kon.
Zoiets als dit?Hele dag hard gewerkt. 12 uur lang. Kom net thuis. Chille paffe gedraaid, van een lekker wiet soort cheese. Met de paf even naar buiten gegaan. Komt me poes naar mij toe. En toen ging ze op der achtepoten staan. Echt woowhh. Nog nooit gezien dat een kat dat kon.
laatst ook gehad. best chille fut. heb net iets van 0,5 gram silverhaze op xD

De 1 zit aan de andere kant voor mij, de andere aan de 

anderekant.pics?

**** yeah!
Ik ben nu dus al naturel half 10+24+24+bijna weer 12 uren op. om vanavond half 10 zou dat betekenen dat ik al 60 uur wakker ben achter elkaar. .
!
Wel neemt mijn honger af en krijg een zwaardere stem lijkt wel. Probeer het iedergeval tot morgenochtend half 10 vol te houden. Dan heb ik dus 24x3=72 uur niet geslapen naturel. En ik moet dus bezig zijn, computeren is toegestaan maar zitten op de bank zonder verdere bezigheid bijvoorbeeld niet.