Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hele dag hard gewerkt. 12 uur lang. Kom net thuis. Chille paffe gedraaid, van een lekker wiet soort cheese. Met de paf even naar buiten gegaan. Komt me poes naar mij toe. En toen ging ze op der achtepoten staan. Echt woowhh. Nog nooit gezien dat een kat dat kon.

Hele dag hard gewerkt. 12 uur lang. Kom net thuis. Chille paffe gedraaid, van een lekker wiet soort cheese. Met de paf even naar buiten gegaan. Komt me poes naar mij toe. En toen ging ze op der achtepoten staan. Echt woowhh. Nog nooit gezien dat een kat dat kon.

laatst ook gehad. best chille fut. heb net iets van 0,5 gram silverhaze op xD

laatst ook gehad. best chille fut. heb net iets van 0,5 gram silverhaze op xD

Whaha chill bro. Lekker aan het chillen?

Tis hier in huis nu wel grappig. Ik heb een rotweiler. En nu logeert hier ook nog een berdaux dox van mij oom.Als ik dan eten pak benen. Dan zitte ze gvd alle aan te staren voor een stuk eten:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: De 1 zit aan de andere kant voor mij, de andere aan de :roflol::roflol::roflol::roflol:anderekant.

---------- Toegevoegd om 01:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------

Whahaha ja. En toen ging de kopjes geve tegen me hand. Wel vet.

Heerlijk zo lang doorwauzen soort van

Edit: GRRRRRRRRRRRR AAAAAAAAAAAAARHH, maag brand ongelooflijk hard:(

Laatst bewerkt:
geen kater :D

Epic snoezepoes bash in meerdere topics

Ik ben dus bezig met een record vestigen.

Ik ben nu dus al naturel half 10+24+24+bijna weer 12 uren op. om vanavond half 10 zou dat betekenen dat ik al 60 uur wakker ben achter elkaar. Wel ga ik vanavond nog wat doen maar ik zit nog te twijfelen of red bull etc stimulatie is die op de dopinglijst moet voor deze test.

Tsja de een vind het raar, voor de ander is het een kunst:D Wel neemt mijn honger af en krijg een zwaardere stem lijkt wel. Probeer het iedergeval tot morgenochtend half 10 vol te houden. Dan heb ik dus 24x3=72 uur niet geslapen naturel. En ik moet dus bezig zijn, computeren is toegestaan maar zitten op de bank zonder verdere bezigheid bijvoorbeeld niet.

en dat doe je omdat?

Terug
Naar boven