Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het wereldrecord staat op 264 uur, dus misschien als ik dat ooit evenaar, zal ik neerzetten: HardcoreNL de man die het langst wakker bleef zonder stimulerende middelen, dit record is opgedragen aan het dutchbodybuilding forum door hemzelf. Guiness book of records.

Alleen staat het niet meer in het boek, aangezien het record niet goed voor je gezondheid is.

Dus succes ermee!

Alleen staat het niet meer in het boek, aangezien het record niet goed voor je gezondheid is.

Dus succes ermee!

Mwah gezondheid valt wel mee, ben nu alleen beetje witjes en krijg rood doorlopen ogen. Verder ben k wat slapjes maar heb nu naturel 72 uur. Ga straks naar de winkel energydrinkjes halen en kijken hoeveel er nog inzit. Want nu ik toch lekker bezig ben moe tik het uitbouwen. Wel heb ik het steeds koud. Zit nu met een dikke sweater aan:p

Vandaag hoor ik of mijn bod is geaccepteerd bij de makelaar!

Dat ik zometeen naar het sziget festival terrein loop :d

Ik praat terug met 't vrouwtje waarvoor ik gevoelens heb na 6 weken doodse stilte / ruzie. Tzal wel niet zoals daarvoor zijn maar ik ben iig tevreden héhé. :)

na 6 weken heb je nog steeds gevoelens?

dat ik vandaag veel plezier had van een wit plastic bekertje in mijn mond te doen. met de brede kant natuurlijk :)

Sinds ik 50 gram essentiële aminozuren neem als toevoeging per dag, maak ik de gains van m'n leven!

Ik ben er nog op aan het wachten wat mijn dag moet goedmaken.

je kent ze wel, van die kleine witte plastic bekertjes.
zo eentje:
8451383256842928.jpg

en dan met de rand in mond, is best moeilijk. maar mijn collega ging de uitdaging aan met mij :)

sinds ik train, maak ik de gains van mijn leven

Terug
Naar boven