Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kan je eigenlijk zien hoeveel karma iemand precies heeft?
\Raar dat zoiets je dag goed maakteVanavond hele avond geschuurd met de vriendin van een kameraad .. ( had zelf 2 maco's op ) en zij had volgens mij wel een fles sterke zooi ( 1,5 liter ) op .. haar vriend was allang weg\
inb4: Je zou toch niet meer drinken ... klopt kameraad had 2 keer maco's besteld ipv gewone cola .. en niemand lust het .. zonde om 3,50 weg te gooien

Zojuist minstens 6 chickies lopen opgeilen. Twee vriendinnen die t nu aan t uitvechten zijn met elkaar om mij straks nog te spreken. Ja ik ben een manhoer. En dronken. Kthxbai, ik ga slapen![]()
Als je bent gaan slapen heb je dus niets van de grond gekregen..Zojuist minstens 6 chickies lopen opgeilen. Twee vriendinnen die t nu aan t uitvechten zijn met elkaar om mij straks nog te spreken. Ja ik ben een manhoer. En dronken. Kthxbai, ik ga slapen![]()

Als je bent gaan slapen heb je dus niets van de grond gekregen..
![]()

en je laat bishes je bb beinvloeden, ga dan maar op 70kg zitten met een sixpackje
hahahaAls je bent gaan slapen heb je dus niets van de grond gekregen..
![]()
Nitwit, op weg om eerste vrouwelijke troll te worden op DBB?
Nitwit, op weg om eerste vrouwelijke troll te worden op DBB?
![]()