Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

marcel gaat bigt inhalen

Volgens mij word je geband als je Big T inhaalt

challenge-denied-rage-face.jpg

Volgens mij word je geband als je Big T inhaalt

:angstig:

kan je eigenlijk zien hoeveel karma iemand precies heeft?

op stap kwam een random chick vragen of ik anabolen gebruikte

aww-yea-meme-original_1__1_.jpg

Vanavond hele avond geschuurd met de vriendin van een kameraad .. ( had zelf 2 maco's op ) en zij had volgens mij wel een fles sterke zooi ( 1,5 liter ) op .. haar vriend was allang weg :)\

inb4: Je zou toch niet meer drinken ... klopt kameraad had 2 keer maco's besteld ipv gewone cola .. en niemand lust het .. zonde om 3,50 weg te gooien

Laatst bewerkt:
Vanavond hele avond geschuurd met de vriendin van een kameraad .. ( had zelf 2 maco's op ) en zij had volgens mij wel een fles sterke zooi ( 1,5 liter ) op .. haar vriend was allang weg :)\

inb4: Je zou toch niet meer drinken ... klopt kameraad had 2 keer maco's besteld ipv gewone cola .. en niemand lust het .. zonde om 3,50 weg te gooien
Raar dat zoiets je dag goed maakte :p

Zojuist minstens 6 chickies lopen opgeilen. Twee vriendinnen die t nu aan t uitvechten zijn met elkaar om mij straks nog te spreken. Ja ik ben een manhoer. En dronken. Kthxbai, ik ga slapen ;)

Zojuist minstens 6 chickies lopen opgeilen. Twee vriendinnen die t nu aan t uitvechten zijn met elkaar om mij straks nog te spreken. Ja ik ben een manhoer. En dronken. Kthxbai, ik ga slapen ;)

En hoeveel van de 6 heb je'r genaaid held?

super reactie nitwit!

heb alweer eerste punt binnen om te zorgen dat dit goeie dag word ;D beter als gister word niet maar toch

en je laat bishes je bb beinvloeden, ga dan maar op 70kg zitten met een sixpackje

en dat zegt iemand die op 82kg zit @ 1.86 :P hahaha

als ze zulke reacties blijft geven dan overtreft ze ook de mannelijke trolls wel :P

:roflol: Nitwit, op weg om eerste vrouwelijke troll te worden op DBB?:p

een troll is iemand die iets post om een reactie uit te lokken. Spotten met iemand die zit op te scheppen met iets wat niet impressive is, valt niet onder de noemer trollen:)

Terug
Naar boven